تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۳
صنعت خودروسازی همیشه طرفدار افراط و زیاده‌روی در تولید خودروهای لوکس بوده است.اگر چه این صنعت بر روی سود حاصل از فروش میلیون‌ها خودرو مانند تویوتا کمری بنیان نهاده شده اما افتخار و غرور این صنعت از مدل‌های لوکس که کارایی و ویرانگری لازم را دارند نشئت می‌گیرد، مسئله ای که معمولاً با برندهای آلمانی گره خورده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خودروسازی – صنعت خودروسازی همیشه طرفدار افراط و زیاده‌روی در تولید خودروهای لوکس بوده است.اگر چه این صنعت بر روی سود حاصل از فروش میلیون‌ها خودرو مانند تویوتا کمری بنیان نهاده شده اما افتخار و غرور این صنعت از مدل‌های لوکس که کارایی و ویرانگری لازم را دارند نشئت می‌گیرد، مسئله ای که معمولاً با برندهای آلمانی گره خورده است. اگر چه این افراط درشکلهای کوچک هم خود را نشان می‌دهد، اما برندهای تولید کننده خودروهای لوکس، مدل‌هایی در رده پایین با کارایی و تجملات خاص، برای کسانی که بودجه محدودی دارند عرضه می‌کنند که در زیر به بررسی برترین این مدل‌ها خواهیم پرداخت.

Audi A۴



این خودرو در بین جذاب‌ترین خودروهای این رده است،خودرویی که بر اساس دستورالعمل‌های خاصی ساخته شده است. موتور ۲ لیتری این خودرو با قابلیت توربوشارژ و ۴ مسیر ورودی، مصرف سوخت عالی و قدرت خوب (۲۱۱ اسب بخار، و ۲۵۶ پوند-فوت گشتاور) را برای شما به همراه می‌آورد. تکنولوژی Quattro که باعث می‌شود چهارچرخ به طور همزمان در هنگام رانندگی کنترل شوند، احساس امنیت بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. شرکت Audi همواره برای طراحی‌های داخلی عالی مورد تحسین همگان قرار گرفته و A۴ هم از این طراحی بی نصیب نمانده ، این خودرو حتی به سیستم اشتراک گذاری اینترنت به صورت بی سیم نیز مجهز است.

BMW ۳ Series


بی‌ام دبلیو سری ۳ برای دهه‌های متوالی خودروی دوست داشتنی منتقدان و روزنامه نگاران بوده است، این خودرو در واقع نسخه اولیه ای برای خودروی لوکس چهار سرنشین این شرکت بوده است. خودرویی که با شاسی متوازن و موتور بهبودیافته و دنده‌های دستی واقعاً حس خوبی را به راننده منتقل می‌کند. برای مدل سال ۲۰۱۳ ،سری ۳ به طور کامل طراحی مجدد شده است، و خیلی دوست داشتنی‌تر و اقتصادی‌تر شده، موتور توربوشارژ ۲۴۰ اسب بخاری، که به همراه خاموش، روشن شدن موتور برای شما کار می‌کند هم در این خودرو به کار گرفته شده است. خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند، می‌توانند از ۳۳۵i که موتوری توربوشارژ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار است، یا ActiveHybrid ۳ که موتوری الکتریکی را هم به خودرو می‌افزاید استفاده کنند. سری ۳ از لحاظ نوع و شکل بدنه هم تنوع دارد. شاسی جدید F۳۰ در دو نسخه سدان و واگن عرضه شده است، درحالی‌که نوع کوپه و نوع قابل تغییر ،بر روی شاسی قدیمی‌E۹۲ عرضه می‌شوند، که البته به زودی سری‌های جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شوند.

Buick Verano Turbo



به نظر می‌رسد این خودرو بر پایه Chevrolet Cruze طراحی شده،اما در عمل Verano Turbo یک به روز رسانی بزرگ است. متخصصین Buick بر روی این خودرو وقت زیادی گذاشته و به Verano ظاهری گران‌قیمت و لوکس هدیه کرده‌اند. موتور توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری و ۶دنده غیر اتوماتیک، این خودرو را به طور باورنکردنی سریع ( ۰ تا ۶۰ متر بر ساعت، تنها در ۶٫۲ ثانیه)، جمع و جور و مسابقه ای کرده است.

Cadillac ATS 


پاسخ کادیلاک به سری ۳ بی‌ام دبلیو، خودروی سدان (خودرویی با دو صندلی در جلو و عقب) بود.دو موتور پیشنهادی کادیلاک ، نوع ۲ لیتری با ۲۷۲ اسب بخار و نوع ۳٫۶ لیتری با قدرت ۳۲۱ اسب بخار هستند.متأسفانه دنده دستی فقط برای موتور با ظرفیت کمتر ارائه شده است. ATS تجربه ای ورزشی،حرفه ای را برای کاربران کادیلاک به ارمغان می‌آورد. این خودرو از یکی از بهترین سیستم‌های اطلاعاتی- سرگرمی‌بازار بهره می‌برد و از سوی دیگر به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های امنیتی در کلاس خود مجهز است.

Infinite G


مدل لوکس رده پایین Infinite ، با کیفیتی مثال زدنی و موتور ۳٫۷ لیتری V۶ نیسان شاید به اندازه موتورهای نسل جدید کم مصرف نباشد اما به طور شگفت انگیزی قوی است و ۳۲۵ اسب بخار قدرت دارد، این موتور حتی صدای دلنشینی هم در هنگام روشن بودن تولید می‌کند. Infinite G بی شک خوش‌سیما‌ترین خودروی این برند ژاپنی است.این خودرو در همان رده خودرویی مانند Nissan ۳۷۰Z قرار دارد و در نسخه‌های چهار سرنشین، کوپه و قابل تغییر عرضه می‌شود.

Mercedes-Benz C-Class


برای کسانی که به دنبال پرستیژ کلاس s اما قیمت پایین‌تر هستند، کلاس C مناسب‌ترین انتخاب است. موتور ۱٫۸ لیتری توروبوشارژ شاید کمی‌از نظر توان ضعیف باشد (۲۰۱ اسب بخار) اما موتورهای پیشنهادی جایگزین ۳ لیتری (۲۴۸ اسب بخار) و ۳٫۵ لیتری (۳۰۲ اسب بخار) ، V۶s قدرت زیادی دارند.کلاس C از mbrace ۲ یعنی جدیدترین و برترین سیستم اطلاعاتی- سرگرمی‌بهره می‌برد، و در نسخه‌های چهار سرنشین و کوپه ارائه می‌شود. http://hadidnews.com/vdcgyz9q.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما