تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
عضو شورای مرکزی موتلفه در گفت وگو با«حدیدنیوز»

بیانیه فرزندان سران فتنه قابل اعتنا نیست

اقدام اخير فرزندان فتنه‌گران در راستای استراتژی اپوزسيون خارج‌نشين است
بیانیه فرزندان سران فتنه قابل اعتنا نیست

اقدام اخير فرزندان فتنه‌گران در راستای استراتژی اپوزسيون خارج‌نشين است، ضد‌انقلاب نيز در اين مدت تلاش‌های چندجانبه سياسی و روانی كرد تا نظام مجبور شود محدوديت‌های سران فتنه را لغو كند.

حميدرضا ترقی معاون بين‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با حديدنيوز در مورد بيانيه روز گذشته فرزندان موسوی و كروبی پيرامون اجازه دادن نظام به سران فتنه كه در رسانه ملی از خود دفاع كنند، گفت: اين گونه بيانيه‌ها قابل اعتنا نيست و از نظر دستگاه قضايی اين نوع نامه‌نگاری‌ها و خواسته‌ها تغييری در تصميم قوه قضائيه نخواهد داشت.
ترقی افزود: دستگاه قضايی بر اساس يك سری ضوابط دستور محدوديت برای سران فتنه داده است و استناداتش در مورد اين افراد كاملا متقن است و نمی‌توان بر دستگاه قضايی در اين زمينه خدشه وارد كرد.
وی با ذكر اينكه بيانيه فرزندان سران فتنه ناشی از جری شدن فتنه‌گران است، گفت: در شرايط كنونی و در آستانه انتخابات آنها تلاش می‌كنند بدون اينكه از اقدامات زشت و ضدانقلابی خود اظهار برائت كنند، به جامعه برگردند و فضای سياسی جامعه را به نفع خود تغيير دهند.
اين كارشناس مسائل سياسی عنوان كرد: معتقدم اقدام اخير فرزندان فتنه‌گران در راستای استراتژی اپوزسيون خارج‌نشين است، ضد‌انقلاب نيز در اين مدت تلاش‌های چندجانبه سياسی و روانی كرد تا نظام مجبور شود محدوديت‌های سران فتنه را لغو كند.
معاون بين‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بيان اينكه صبرو رافت نظام موجب گستاخی فتنه‌گران شده است، عنوان كرد: آنها با مدارای نظام تاكنون محاكمه نشده‌اند، جرم آنها در خيانت به كشور و ايجاد بحران آشكار است، آنها در شهادت بيش از ۲۰ شهيد مبارزه با فتنه سهيم هستند و بهتر است به جای حضور در رسانه ملی به جرم‌های خود اعتراف و توبه كنند.
اين كراشناس مسائل سياسی در پايان اظهار كرد: اينكه اعلام كنند ما بايد در رسانه ملی از خود دفاع كنيم، حرف بی‌ارزشی است اگر مسئله دفاع نيز مطرح باشد آنها بايد در دادگاه از خود دفاع كنند.

http://hadidnews.com/vdchzvnz.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما