تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۹
خودروهای لوکس وارداتی2013

نرخ احتمالی خودروهای لوکس وارداتی

چند وقتي است که تب و تاب قيمت خودرو در کشور بالا گرفته است و در صورتیکه خودروهای لوکس ساخت ۲۰۱۳ وارد ایران شوند با احتساب عوارض گمرکی محدوده قیمتی آن ها به شرح زیر می باشد.
نرخ احتمالی خودروهای لوکس وارداتی
به گزارش حدیدنیوز، بي ام و (BMW) که کوتاه شده ی عبارت آلمانی Bayerische Motoren Werke AG به معنای صنایع موتوری باواریا است، یک شرکت مستقل آلمانی و از تولید کنندگان بنام خودروی سواری و موتورسیکلت در جهان است.

محصولات بي ام و ،اولین بار در سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۳ وارد ایران که شامل مدل‌های ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ می‌شد. مدل‌های ۳۲۰، ۳۱۸، ۵۱۸ و ۵۲۰ هم بعد ها وارد ایران شد. این روند تا سال ۱۳۷۱ شمسی ادامه داشت. 


BMW ۷۴۰


BMW X۶


مازراتي، این شرکت تحت مالکیت گروه فیات می‌باشد اما بعد از آن برادران مازراتی تجربه اعتبار و سرمایه لازم را کسب می کنند، 


Maserati Quattroporte


مرسدس بنز، که در فارسی بیشتر به بنز معروف است، نام خودروهای ساخت شرکت دایملر است. 


Benz CLS-Class

پورشه ، (Porsche) با نام کامل Porsche Dr.Ing.h.c.F.Porsche AG، یکی از شرکت های بزرگ تولید اتومبیل‌های اسپورت می‌باشد که در سال ۱۹۹۳ توسط فردیناند پورشه پسر فری پورشه یک طراح اتومبیل اهل اتریش، در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شده است که از همان ابتدا نیز به تولید اتومبیل‌های اسپورت مشغول بوده است. 


Porsche Panamera

تویوتا، یک شرکت خودروساز ژاپنی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان است. این شرکت در سال ۲۰۰۸ میلادی توانست در فروش اتومبیل بر جنرال موتورز پیشی بگیرد و بر سلطهٔ ۷۷ سالهٔ شرکت جنرال موتورز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی جهان پایان بدهد. 


Toyota Land Cruiser

بر اساس تبصره ۶ قانون خودرو، علاوه بر محاسبه قيمت خودروها با نرخ دلار آزاد بايد به ارزش این خودروها ۱۱۰ درصد بابت عوارض گمرکی، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های شماره گذاری خودرو و همچنین سود واردکننده اضافه شود تا قیمت آنها در بازار هم مشخص شود.

به عبارت دیگر، با اضافه شدن ۱۱۰ درصد بابت عوارض گمرکی، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های شماره گذاری خودرو و همچنین سود واردکننده به ارزشهای واقعی این مدل‌ها، ارزش بازاری خودرويي مانند مازراتي از حداقل ۸۰۰ میلیون تومان عبور می‌کند. 




لازم به ذکر است ؛ در صورتیکه خودروهای لوکس ساخت ۲۰۱۳ وارد ایران شوند با احتساب عوارض گمرکی محدوده قیمتی آن ها به شرح زیر می باشد.


جدول قيمت برخي خودروهاي ۲۰۱۳ 

برای مشاهده قیمت کلیک کنید
http://hadidnews.com/vdcd9j0f.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما