تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۱
دادستان تهران از صدور ۱۷ کیفرخواست و محکومیت ۸۰ متهم جدید در پرونده فساد بانکی خبر داد.
ضربه سر عامل مرگ ستار بهشتی نبوده است
به گزارش حدیدنیوز، عباس جعفری دولت آبادی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسرای خارک و ناحیه ۱۹ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد پرونده گودبرداری‌های غیراصولی جدید در پایتخت گفت:‌این پرونده‌ها در دادسرای جنایی تشکیل شده و متهمان هم به قید وثیقه آزادند و شهرداری تهران هم ترتیباتی داده تا خانواده‌ها مشکل مسکن نداشته باشند.

وی در مورد پرونده مرگ یکی از مجریان صدا و سیما گفت: در این پرونده قتل مطرح نیست و منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم.

وی همچنین در مورد اینکه گفته شده متهم پرونده عرفان کیهانی اعتصاب غذا کرده و وضعیت مناسبی در زندان ندارد گفت: این گزارش هنوز به دست من نرسیده و از آن بی اطلاعم.

جعفری دولت آبادی در واکنش به این سوال که دادستانی در مورد اظهارات حمید رسایی چه اقدامی انجام داده گفت: طرح شکایت را به دادسرای ویژه روحانیت ارایه کرده‌ایم.

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی گفت: کمیسیون ۱۱ نفره‌ای تشکیل شد و حتی از پزشکان خارج از پزشکی قانونی هم با تخصص‌های قلب،‌ گوارش و ... دعوت کردیم که همه پزشکان گفتند مرگ نمی تواند بر اثر ضربه به سر بوده باشد و احتمال شوک بسیار قوی است. این نظریه توسط تیم پزشکان متخصص و پزشکی قانونی به دادستانی اعلام شده که البته در آن قید شده است متهم بیماری قبلی هم نداشته است.

وی در مورد پرونده خیابان شهدی مدنی هم گفت: هنوز کمیسیونی در این مورد تشکیل نشده است.

دولت آبادی در مورد موضوع افزایش نظارت بر زندانها هم گفت: طی بخشنامه‌ای اعلام کردیم تمامی دادسراها باید بر بازداشتگاه‌های کلانتری‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

جعفری دولت آبادی در مورد پرونده اداره برق هم گفت: این پرونده شاکیان زیادی دارد و عدد آن‌بیش از هزار نفر است که به علت برخی از نقایص به دادسرای عمومی ارجاع شده است و همچنان پرونده ادامه دارد. http://hadidnews.com/vdcezv8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما