تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۲
در تصادف روز گذشته مینی‌بوس حامل فرهنگیان، ۲ نفر فوت کردند که بنا بر اعلام اولیه مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، هر دو آنها معلم بودند اما روز بعد مشخص شد که یکی معلم و دیگری راننده بوده است.
به گزارش حدیدنیوز، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت چند تن از معلمان در سانحه تصادف روز گذشته مینی‌بوس حامل فرهنگیان، توضیحی ارائه کرد.

در تصادف روز گذشته مینی بوس حامل فرهنگیان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند که بنا بر اعلام اولیه مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری، هر دو آنها معلم بودند، اما امروز صبح بنا بر اعلام رسمی کادر پزشکی و تأیید مسئولان استانی، از این تعداد تنها یک نفر از جامعه فرهنگیان بوده و دیگری راننده این مینی بوس بود.

در این سانحه شکوفه عباسی دبیر شیمی استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داد که در پی آن وزیر آموزش و پرورش نیز پیام تسلیتی صادر کرد.

سایت وزارت آموزش و پرورش در ساعت ۱۸:۵۸ دیروز پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش را منتشر کرد که در این پیام درگذشت ۲ تن از فرهنگیان توسط وزیر آموزش و پرورش تسلیت گفته شده بود.

این پیام تا امروز بر روی سایت وزارت آموزش و پرورش به همین شکل بود که ظهر امروز مسئولان سایت بدون هیچ توضیحی عدد دو را به یک تبدیل کرده بودند. http://hadidnews.com/vdcg3z9q.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما