تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۸
پیغام حاجی بابایی به مجلس

مظلوم نمایی به سبک آقای وزیر

در حالی که زمزمه های استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد ، برنامه ریزی وزیر برای عبور از گردنه شدت گرفته است.
در حالی که زمزمه های استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد ، برنامه ریزی وزیر برای عبور از این گردنه شدت گرفته است. 

به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، در همین رابطه حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با تشکیل جلسه ای تحت عنوان«نشست مدیران مدارس دولتی با وزیر آموزش و پرورش» تلاش کرد تا ضمن برجسته ساختن فعالیت های خود در وزارتخانه تحت مدیریت خود، نوعی پیام را نیز به مجلس مخابره کند که از حمایت کارکنان این وزارتخانه برخوردار است. 

در این جلسه که با حضور بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر از مدیران مدارس متوسط تهران برگزار شد، ۳ تن از مدیران مدارس به تعریف و تمجید از حاجی بابایی پرداخته و وی نیز به بیان اقدامات خود در آموزش و پرورش پرداخت. 

وی تاسیس مدارس قرآن را که تنها یک ماه از هزینه های آن پرداخت شده را یکی از موفقیت های خود اعلام کرده ولی هیچ گونه توضیحی نداده است که چرا تنها یک ماه از هزینه های این مدارس پرداخت شده است. 

حاجی بابایی همچنین به توجیه اقدامات خود در خصوص حادثه آتش سوزی مدرسه پیرانشهر پرداخته است. 

گفتنی است این نشست در حالی از سوی حاجی بابایی و با گردهمایی بیش از ۲۰۰۰ هزار تن از کارمندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شده که بنظر می رسد وی تلاش داشته تا ضمن مظلوم نمایی پیامی را نیز به مجلس و نمایندگان خواستار استیضاح وی مخابره کند.
http://hadidnews.com/vdcewx8z.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

این جلسه کاملا برنامه ریزی شده بود و اکثر مدیران از این نمایش تاراضی بودند