تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۳
سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس تاکید ویژه‌ای داشت که تیمش تنها در صورت دستور باشگاه برابر پرسپولیس بازی خواهد کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر باشگاه به ما دستور بدهد بازی کنیم این کار را می‌کنیم اما هنوز از طرف باشگاه چیزی به من گفته نشده است. به هر حال ما کار خود را انجام داده‌ایم و تمرین‌هایمان را برگزار کرده‌ایم. هرچند به دلیل بارش برف دو روز نتوانستیم خوب تمرین کنیم ولی اکنون به جز چند محروم و مصدوم‌مان سایرین خوب تمرین کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: اگر فردا برابر پرسپولیس بازی کنیم بازی‌مان سخت خواهد بود چون پرسپولیس در نیم فصل دوم خوب نتیجه گرفته و جزو تیم‌های خوبی بوده که نتایج مناسب گرفته است. بازی اگر در ورزشگاه آزادی باشد سخت است اما بازیکنان من انگیزه زیادی دارند که هر سه امتیاز بازی را بگیرند.

دایی در ادامه درباره بازی کردن یا نکردن تیمش در بازی فردا برابر پرسپولیس گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. این باشگاه است که باید در این رابطه تصمیم بگیرد. ما کار خود را کرده‌ایم و حالا منتظر دستور باشگاه هستیم. این حق مسلم تیم‌های تهرانی است که در زمین خود بازی کنند. ما جزو کشورهایی هستیم که از نظر امنیتی مشکلی نداریم و مسائل امنیتی بسیار بزرگتری از فوتبال را انجام می‌دهیم چطور است که نمی‌توانیم یک بازی را در اکباتان برگزار کنیم؟ ما نه طرفدار داریم نه هیچ چیز دیگر و اگر زمین را هم از ما بگیرند فاتحه ما خوانده است!

سرمربی راه آهن در ادامه با انتقاد از تصمیم شورای تامین استان تهران برای برگزار نشدن بازی در اکباتان گفت: آرزو می‌کنم که روزی برای فوتبال ایران تنها فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند و شورای تامینی نباشد که بخواهد برای فوتبال تصمیم بگیرد. اگر فوتبال حرفه‌ای می‌خواهیم باید تصمیم‌گیرنده فوتبالی‌ها باشند. کنترل ورزشگاه‌ها باید در اختیار باشگاه‌ها باشد و خودشان مسئول حفظ امنیت بازی باشند. در چند سالی که در آلمان بازی می‌کردم به خوبی می‌دیدم که باشگاه‌ها چطور این کار را انجام می‌دهند. البته باشگاه‌ها برای این کار از نیروهای نظامی هم کمک می‌گرفتند اما خودشان مجری بودند. تا وقتی که ارگان‌های دیگر برای فوتبال تصمیم می‌گیرند از حرفه‌ای بودن دور خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه خبرنگاری با اشاره به دایی و حبیب کاشانی از سرمربی راه آهن پرسید که آیا فکر نمی‌کند اگر این اختلاف هیچ گاه پیش نمی‌آمد و او در پرسپولیس می‌ماند پرسپولیس دچار مشکلات نمی‌شد؟ دایی در پاسخ گفت: من حرف شما را قبول ندارم. من با پرسپولیس قرارداد داشتم که آن قرارداد تمام شد و من را دیگر نخواستند. رفتن من از پرسپولیس دست خودم نبود حتی آن زمان گفته بودم که حاضرم یک سال برای پرسپولیس مجانی کار کنم تا پول قراردادم صرف خرید بازیکنان خوب شود. اگر شما را از رسانه‌تان اخراج کنند آیا می‌توانید در آنجا کار کنید؟ اختلاف من با کاشانی هم فوتبالی بود. من با او از حقم صحبت کردم که با گذشت زمان حرفم ثابت شد. من از دو سه ماه قبل از پایان قراردادم می‌دانستم که دیگر قرار نیست در پرسپولیس بمانم چون اگر این گونه می‌بود از همان زمان باید برای تمدید قرارداد با من مذاکره می‌شد.

وی در ادامه درباره مصدوم و محروم‌های تیمش گفت: متاسفانه جهانگیر عسگری محروم است، کاسترو و عباسفرد هم به دلیل مصدومیت با ما تمرین نکرده‌اند. ما متاسفانه علی غلام را نیز از دست دادیم. اگر خدا بخواهد با تغییراتی که در بازی انجام می‌دهیم اگر بازی کنیم خوب کار می‌کنیم!

در ادامه خبرنگاری با اشاره به اعتراض‌های علی دایی به اخراج جهانگیر عسگری در بازی قبلی تیمش گفت که به نظر می‌رسد دایی در آن بازی به عسگری معترض بوده است نه به داور. دایی در پاسخ گفت: از داور عصبانی بودم چون در چند سالی که ترکی قضاوت می‌کند آنچنان تصمیم‌هایی از او ندیده بودم اما در آن صحنه خاص به عسگری اعتراض کردم چون با اعتراضش کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد وگرنه در بازی فردا می‌توانستم از او استفاده کنم.

دایی در پایان درباره حمیدرضا علی‌عسگر و سامان آقازمانی دو بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون در تیمش بازی می‌کنند گفت: از هر دو راضی هستم و آن‌ها هم تمام تلاش‌شان را برای راه آهن انجام می‌دهند. متاسفانه علی‌عسگر با مصدومیت روبه‌رو شد ولی اکنون ۱۰ روز است که با تیم تمرین می‌کند و در بازی قبلی هم خوب کار کرد. سامان هم خوب است و در چند سالی که با او کار کرده‌ام از او شناخت دارم. در تیم ما آمادگی بازیکنان ملاک است و هر کس دستورات کادر فنی را در زمین خوب اجرا کند در ترکیب قرار می‌گیرد. http://hadidnews.com/vdchk-nz.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما