تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۳
دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی شاگردان علی دایی به پایان رسید که...
دایی اولین شکست پرسپولیس با یحیی را رقم زد
دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی شاگردان علی دایی به پایان رسید که تیم سیاه پوش یحیی گل محمدی در این دیدار اولین شکست خود با هدایت وی را تجربه کرد.

به گزارش حدیدنیوز، آخرین دیدار از هفته بیست و نهم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز یکشنبه بین تیم های راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان شاگردان علی دایی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهند..

در این دیدار که به قضاوت محسن قهرمانی و در حضور نزدیک به ۵ هزار تماشاگر برگزار شد، پرسپولیس شروع خوبی داشت و می توانست در همان دقیقه اول توسط کریم انصاریفرد به گل برسد اما این فرصت خوب از دست رفت. در ادامه دو تیم بازی کم رمق و نزدیکی را به نمایش گذاشتند که موقعیت های خطرناک زیادی به همراه نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازهم شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به گل تلاششان را آغاز کردند اما در دقیقه ۵۷ این شاگردان علی دایی بودند که از یک ضد حمله بهترین استفاده را کردند و با شوت علیرضا عظیمی دروازه سیاه پوشان این دیدار را باز کردند تا کار پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی و پیروزی سخت شود.

پس از این گل پرسپولیس حملات جسته گریخته ای را روی دروازه راه آهن انجام داد که زهر چندانی نداشت و تنها در یک مورد می توانست به گل برسد که تعلل کریم انصاریفرد در زدن ضربه آخر این فرصت را هم از این تیم گرفت. در ادامه تغییراتی که گل محمدی در ترکیب تیمش داد و به میدان فرستادن قاضی و فشنگچی هم نتوانست تاثیر زیادی در روند تهاجمی این تیم بگذارد و این راه آهنی ها بودند که با حفظ و کنترل بازی تلاش کردند از تک گل شان به خوبی مراقبت کنند.

در پنج دقیقه پایانی بازی پرسپولیس چهره هجومی تری به خود گرفت و حملاتی را روی دروازه مردان سرخپوش راه آهن پی ریزی کرد اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و در نهایت اولین شکست گل محمدی با پرسپولیس رقم خورد. شاگردان گل محمدی با این شکست ۴۲ امتیازی و در رده ششم ماندند و شاگردان علی دایی با ۴۲ امتیاز اما تفاضل گل کمتر در همان رده هشتم باقی ماندند.
http://hadidnews.com/vdcjomev.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما