تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
معاون اداری و مالی تأمین اجتماعی گفت: افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده اند و در مورد دلیل عدم دریافت سوال دارند از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیام به سامانه #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند.
مشمولین بسته حمایتی به چه شماره پیامک بزنند؟
 به گزارش حدیدنیوز، رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی د ر خصوص بیمه‌شدگان مشمول سبد حمایتی دولت افزود: تمامی بیمه‌شدگانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می‌کنند مشمول این بسته هستند و تعداد آنها ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر است.
 
اردلان افزود: در لیست بیمه‌شدگان واجد شرایط کمک دولت، بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد و مقرری‌بگیران بیمه بیکاری وجود دارد. از امروز واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود و اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه امروز تمامی واریزها انجام خواهد شد؛ در غیراین‌صورت این مرحله از طرح بسته حمایتی تا پایان فردا (یکشنبه ۳۰ دی ماه جاری) به اتمام می‌رسد.
 
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کسانی که بسته حمایتی را دریافت نکنند و در مورد دلیل عدم دریافت آن سؤال داشته باشند، گفت: این افراد از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیام به سامانه #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند، همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی نیز با شماره تماس ۱۴۲۰ آماده پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی هستند.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdcfyxdm.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما