تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
سازمان تأمین اجتماعی با ۳۸ میلیون نفر بیمه‌شده نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.
خانه ۱۰۷ متری تأمین اجتماعی سهم نماینده اصلاح‌طلب عضو هیئت تحقیق و تفحص شد+سند
یکی از اعضای اصلاح‌طلب هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با دریافت یک باب خانه ۱۰۷ متری در خیابان شهرآرا سهم خود را از این سازمان دریافت کرد.


به  گزارش حدیدنیوز، سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که با ۳۸ میلیون نفر بیمه‌شده نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.



در تحقیق و تفحصی که اخیرا توسط مجلس شورای اسلامی از سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت اسنادی مبنی بر پاداش‌های میلیاردی مطرح و کشف شد که به نحوی در ۲۶ سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی رسم بوده است و مدیرعامل فعلی سازمان نیز برخی از این اقدامات را مزایای انگیزشی کارکنان عنوان می‌کند.



یکی از اعضای اصلاح طلب هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی که سالیان سال است در حوزه کارگری فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا حقی از کارگران که صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند ضایع نشود در گذشته سهم خود را از این سازمان گرفته بود.



در همین راستا سندی به فارس رسیده است که نشان می‌دهد، یکی از اعضای اصلاح طلب هیئت رئیسه تحقیق و تفحص مجلس از تأمین اجتماعی در سال ۱۳۷۰ یک باب ساختمان به وسعت ۱۰۷ متر مربع واقع در طبقه پنجم در خیابان شهرآرا از سازمان تأمین اجتماعی با مدیریت مهدی کرباسیان به شرط اجاره به تملیک دریافت می‌کند.



مدت این قرار داد ۲۰ سال خورشیدی بوده است و آغاز آن از تاریخ ۱۳۷۰ است.



اجاره بهاء تمام مدت مبلغ ۴۳میلیون و ۲۹۳ هزار و ۷۰۹ ریال بوده است که در ابتدا ۱۱ میلیون ۳۲۲ هزار و ۸۷۵ ریال بابت قسمتی از اجاره بها نقدا پرداخت شده است و مستاجر مکلف شده باقیمانده را در ۲۴۰ قسط که قسط اول آن به مبلغ ۱۴۰ هزار و ۴۳۴ ریال و مابقی به اقساط مساوی و متوالی از قرار هر ماه مبلغ ۱۳۳ هزار و۶۰۰ ریال در قبال اخذ رسید به سازمان بوده است.



علی‌رغم اینکه قیمت واقعی این منزل که از املاک سازمان تأمین اجتماعی بوده است و حق‌الناس محسوب می‌شود در آن زمان چقدر بوده است، حدود ۷۵ درصد از این مبلغ ظرف ۲۴۰ ماه باید پرداخت می‌شده است!!!



براساس اعلام یک منبع آگاه در تأمین اجتماعی مدرکی که تمام اقساط این قرار داد تا آخر پرداخته شده است وجود ندارد و در حال حاضر نیز این منزل به نام این عضو هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی شده است.



اسناد:   












http://hadidnews.com/vdchqvni.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما