تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲
متن قوي و متفاوت "راستش را بگو" مرا مشتاق به بازي و حضور در اين پروژه كرد.
"راستش را بگو" را بايد دو بار ببينيد
به گزارش حدیدنیوز دانيال عبادي بازيگر نقش "عليرضا مولايي" در خصوص حضورش در مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: يكي از گزينه هاي اصلي من به عنوان يك بازيگر سينمايي در تلويزيون وجود يك فيلمنامه و متن قوي بود. 

وي افزود: شخصيت عليرضا در عين سادگي از پيچيدگي هايي برخوردار بوده و به همين دليل بازي اين نقش براي خود من نيز از جذابيت خاصي برخوردار شد. 

عبادي با اشاره به ديگر ابعاد شخصيتي اين نقش اظهار داشت: عليرضا به عنوان فردي صادق در جامعه فعلي و با توجه به حواشي اطرافش خواهان سالم زندگي كردن است و به همه راست بگويد.
 
بازيگر نقش عليرضا در خصوص پيچيدگي هاي اين مجموعه و درك مخاطبان از آن، ابراز داشت: معتقدم سالها بود كه سريالي با پرداخت به چندين موضوع متفاوت براي تلويزيون ساخته نشده بود. 

وي تصريح كرد: بيشتر سريالها به يك موضوع خاص پرداخته و نهايت مخاطبان شاهد يك روايت خواهند بود. 

عبادي ادامه داد: به دليل فراز و فرودهاي سريال "راستش را بگو" مخاطبان بايد دو بار به تماشاي آن بنشينند تا اتفاقات و شخصيت هاي اصلي اين مجموعه بيشتر براي آنان قابل درك باشد. 

وي با اشاره به جذابيت هاي اين مجموعه گفت: تا قسمت هشتم مخاطبان شاهد معرفي شخصيت ها هستند و اتفاقات "راستش را بگو" را از بعد از اين قسمتها شاهد خواهند بود. 

عبادي در خصوص روايت متفاوت اين سريال اظهار داشت: روايت و بازي بازيگران در اين مجموعه متفاوت است و پيشنهاد مي‌كنم مخاطبان هيچ قسمتي را از دست ندهند. 

وي با بيان اين مطلب كه "راستش را بگو" اثري فاخر خواهد شد، تصريح كرد: خوشبختانه مجموعه "راستش را بگو" از طرف مدير شبكه يك سيما مورد استقبال قرار گرفته است و معتقدم جزء مجموعه هاي فاخر و ماندگار تلويزيوني مي شود. http://hadidnews.com/vdci.za3ct1ap5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ا.م
بنظرم واقعا یک سریال متفاوت و جذاب و بازیگران خیلی در هر چه بهتر شدن فیلم نقش دارن
من هر شب فیلم را دنبال میکنم و به همه ی اوامر این فیلم خسته نباشید میگم و تشکر فراوان دارم.
به امید روزی که همه ی سریال ها و فیلم هایی که در سینما اکران میشوند از همچنین ادراکی برخوردار باشند.
با تشکر..یکی از اهالی این شهر