تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
شب هاي يلدا را همچون ساير مردم با ميوه هاي سردسيري، آجيل شب يلدا، و مهم تر از همه هندوانه هاي بي مزه سپري مي كنم.
یلدای ایرانی از زبان مهران رجبی
به گزارش حدیدنیوز، مهران رجبي بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص آيين شب يلدا گفت: در حد پايبندي به سنت ها به مراسم اين شب معتقدم و بيشتر دوست دارم كه دور هم جمعه شده و لحظات خوبي را در كنار هم سپري كنيم. 

وي با اشاره به اينكه ترجيح مي دهد شب يلدا در كنار خانواده باشد، تصريح كرد: شب يلدا امسال با دوستانم برنامه ريزي كرده ايم كه همه دور هم جمع شده و خانوادگي به سمت كرج برويم. 

وي درخصوص چگونگي برپايي اين شب در خانواده خود گفت: اين شب را همچون ساير مردم با ميوه هاي سردسيري، آجيل شب يلدا و مهم تر از همه هندوانه هاي بي مزه فصل پاييز و دور هم نشيني سپري مي كنم. 

اين بازيگر درخصوص خاطره اي از شب يلدا ادامه داد: شب هاي يلدا دوران كودكي ام بسيار خاطره انگيز است چرا كه در كودكي در منزل مادربزرگم كه ساكن يكي از روستاهاي كرج بود دور كرسي جمع مي شديم، مادربزرگم با وجود بيماري حضور زيبايي در جمعه خانواده داشت. 

رجبي درخصوص آخرين فعاليت هنري اش گفت: مشغول بازي در سريالي به نام "خانه اي روي تپه" به كارگرداني داريوش ياري در بندر كياشهر هستم. 

وي ادامه داد: در اين سريال نقش جعفر بنا كه يك مرد پول دوست و مال پرست است را بازي مي كنم. http://hadidnews.com/vdcfevdy.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما