تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۱
گزارش تصویری و حاشیه های برنامه نود؛

نمی دانم در فوتبال ما چه می گذرد

برنامه نود دوشنبه شب ۱۵ آبان ماه ۹۱ از ساعت ۲۲:۴۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
نمی دانم در فوتبال ما چه می گذرد
به گزارش حدیدنیوز، برنامه نود دوشنبه شب ۱۵ آبان ماه ۹۱ از ساعت ۲۲:۴۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت ؛


سوال مسابقه پیام کوناه برنامه در مورد برترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر بود.


مهمان ابتدایی برنامه سعید رجبی آقای گل رقابتهای جام جهانی فوتسال در سال ۱۹۹۲ بود.



پخش گزارشی از بازی های جام جهانی فوتسال در سال ۱۹۹۲ و همچنین بازی های جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲ در تایلند و بازی های تیم ملی مقابل مراکش و اسپانیا از بخش های ابتدایی برنامه نود بود. 




هدایت اله ممبینی کارشناس داوری برنامه بود.

جعفری مدیر عامل تراکتور سازی اولین مهمان تلفنی برنامه بود.

وی در مورد رفتن اولیویرا از تبریز در تعطیلات گفت: اصلا اولیویرا نرفتند و در تبریز هستند. وی تا به امروز با مسائل مالی ما کنار آمده و در تلاش هستیم که حقوق معوقه وی که دو ماه است را پرداخت کنیم.

جعفری در خصوص میزان دستمزد کادر فنی تراکتورسازی گفت: حقوق اولیویرا و دستیارانش ۸۰۰ هزار دلار است و از طریق فدراسیون و وزارت ورزش در حال قانونی کردن پرداخت دلار دولتی به باشگاهها هستیم تا بتوانیم حقوق معوقه کادر فنی تیم را پرداخت کنیم.

مدیر عامل تراکتورسازی در مورد صحبتهای برخی بازیکنان تیمش بر علیه کادر فنی تیم گفت: هر بازیکنی خارج از ضوابط حرفه ای رفتار کند با وی برخورد می کنیم، حتی بازیکنان بزرگ ما حق ندارند بر علیه کادر فنی صحبت کنند.

جعفری در پایان راجع به بدهی های باشگاه تراکتورسازی گفت: کل بدهی های باشگاه ما حدود ۷۰۰ میلیون تومان است، درآمد ما از طریق اسپانسر پیراهن، بلیط فروشی بازی ها و تبلیغات دور زمین است و سازمان لیگ باید به ما در این رابطه کمک کند.

در حاشیه تمرین تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کفاشیان در خصوص برگزار شدن جام حذفی گفت: هنوز برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی مشخص نیست و در جلسه ای که برگزار می کنیم در این خصوص تصمیم گیری می شود.

وی در مورد پرداخت دستمزد کی روش گفت : برای پرداخت پول کی روش دلار با نرخ ۱۵۰۰ تومان استفاده می کنیم و نگرانی بابت این موضوع نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال راجع به ابطال انتخابات هیئت فوتبال فارس و کرمانشاه گفت: مستنداتی برای ابطال انتخابات هیئت فوتبال فارس و کرمانشاه نداریم و برگزار شدن دوباره مجمع انتخاباتی در این استانها در دستور کار نیست.

کفاشیان در پایان در خصوص فتح اله زاده و رویانیان که مجمع فدراسیون فوتبال را به حالت قهر ترک کردند، گفت: با رویانیان و فتح اله زاده قهر نبودیم که آشتی کنیم، برای مجمع یک نفر تصمیم نمی گیرد و آرای همه اعضا لحاظ می شود.

در ادامه برنامه نظر سرمربیان و مدیران تیم های لیگ برتری در مورد برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی به صورت کوتاه مرور شد.

در ادامه برنامه آیتم دوربین نود پخش شد.

مهمان ویژه برنامه نود مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس بود. 



مهدوی کیا در صحبتهای خود گفت : ورزش را از مدارس شروع کردم و در ابتدا دو و میدانی کار می کردم. در دو و میدانی به ویژه دو صد متر استعداد خوبی داشتم و حتی یکبار در دوی شصت متر قهرمان شدم. 



وی در ادامه گفت: پس از آن در ۱۴ سالگی فوتبال را انتخاب کردم و به بانک ملی رفتم؛در چهار سالی که در بانک ملی بودم بیش از ۱۲۰ گل برای این تیم زدم.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: زمانیکه در هامبورگ بودم دو بازی فوق العاده برای این تیم انچام دادم که هر دوی آنها در مقابل یوونتوس بود و حتی فیلم این دو بازی در موزه فوتبال هامبورگ وجود دارد.

وی در ادامه گفت: هرگز دوست نداشتم از هامبورگ جدا شوم اما توماس دال سرمربی آن زمان هامبورگ خیلی رک به من گف به تو احتیاج ندارم، در حالیکه از لحاظ آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم. شرایط خیلی سختی را سپری کردم و حتی در اردوهای تیم مرا نمی بردند و به همراه بازیکنان جوان تیم تمرین می کردم.

مهدوی کیا تصریح کرد: زمانیکه بوندس لیگا شروع شد هفته اول سکو نشین بودم اما قبل از بازی دوم که با بیله فلد داشتیم شش بازیکن ما مصدوم شدند و من به همراه تیم به بیله فلد رفتم.

وی در ادامه صحبتهای خود در مورد حضورش در هامبورگ گفت: در بازی فینال جام اینترتوتو ۴۵ دقیقه خود را گرم کردم اما با این حال مربی تیم به من بازی نداد.

بازیکن پیشین تیم هامبورگ آلمان گفت: در بازی با بیله فلد مربی تیم به من ده دقیقه فرصت بازی داد و من در این ده دقیقه بسیار عالی عمل کردم و حتی پاس گل دادم اما در بازی بعدی به من بازی نداد و این موضوع بارها تکرار شد.

وی اظهار کرد: دو فصل در دفاع راست هامبورگ بازی کردم و حتی به عنوان بهترین دفاع راست بوندس لیگا انتخاب شدم زیرا شش ماه بسیار سخت را سپری کرده بودم و دو سال با همه مشکلات جنگیدم.

مهدوی کیا در مورد رابطه اش با تماشاگران هامبورگ گفت: سمت راست زمین هامبورگ برای من بود و در زمان بازی ها ۵۷ هزار تماشاگر ورزشگاه یکصدا مرا تشویق می کردند و حتی زمانیکه با تیم فرانکفورت به آنجا رفتم این موضوع تکرار شد.

در پرسپولیس نیز در ابتدای فصل حتی جز ۱۸ نفر اصلی هم نبودم اما به نظر من بهترین جایی که فوتبالیست می تواند حرفش را بزند در مستطیل سبز است. من اعتقاد دارم فوتبالیستی که بازی نمی کند باید ناراحت شود اما نباید این ناراحتی به تیم راه پیدا کند.

پس از بازی با داماش سیستم تیم عوض شد و من توانستم در پستی جدید به تیم کمک کنم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این به تیم پرسپولیس کمک کنم.

در بین صحبتهای مهدوی کیا اولین قسمت آیتم از ند تا نود با پخش گزارش هایی در مورد بازگشت ایمون زاید به پرسپولیس، طلب مرفاوی از استقلال، رفتن بازیکنان پرسپولیس به منزل ماهینی، شماره پیرآهن خلعتبری و جام حذفی و اخراج میثاقیان در حین بازی با ملوان به روی آنتن رفت. 








مهدوی کیا در ادامه صحبتهایش تصریح کرد: فوتبالیست تا زمانیکه بازی می کند باید بجنگد و امسال به صورت قطعی از فوتبال خداحافظی میکنم.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد بهترین گل های ملی اش گفت: بهترین گلهایم در تیم ملی، دو گلی که به چین و آمریکا زدم بود.

وی راجع به بازی تیم ملی و بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ گفت: پس از بازی ای که مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ انجام دادیم و در آن بازی بسیار به ما اهانت شد، بازیکنان تیم ملی عهد کردند که دیگر به بحرین نبازیم.

در بخش دوم آیتم از نود تا نود مصاحبه هایی از زلاتکو کرانچار، علی انصاریان و غلامرضا بهروان در مورد مشکل توپ های لیگ برتر پخش شد.
 




مهدوی کیا در رابطه با برگزار نشدن جام حذفی گفت: قشنگی جام حذفی به درخشش تیم های دسته های پایین تر و شگفتی های آن است و یکی از جام های مهم در همه کشورهاست، چرا وقتی که تیم ملی ۹ ماه بازی ندارد نباید ملی پوشان در جام حذفی بازی کنند؟ در لیگ های معتبر تیم ها در چندین لیگ بازی می کنند و مشکل خاصی پیش نمی آید اما نمی دانم در فوتبال ما جه می گذرد؟

پس از پخش مصاحبه ای قدیمی از مهدوی کیا پس از جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۰۰ که در آن وی بسیار عصبانی بود و صحبتهای تندی بر علیه جلالی سرمربی وقت تیم ملی و اسماعیل حلالی بازیکن آن زمان تیم ملی انجام داده بود؛ وی در این رابطه گفت: در آن زمان آن مصاحبه ما بازی بوندس لیگا را باخته بودیم و عصبانی بودم. در آن زمان نیز تیم ملی به هم ریخته بود و اتحاد لازم را نداشتیم. البته حلالی دوست خیلی خوب من است و از او عذرخواهی کردم ولی تیم ملی اوضاع خیلی خوبی نداشت و همه تقصیرها به گردن من افتاد.

مهدوی کیا در خصوص دربی سال گذشته که با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس شد، گفت: بازی سال گذشته پرسپولیس و استقلال که سه بر دو بردیم واقعا تاریخی و خاطره انگیز شد؛ در آن بازی از حرکات مظلومی کنار زمین ناراحت شدم و با عصبانیت به زمین رفتم ولی خدا کمک کرد و توانستیم بازی را ببریم. 



مهدوی کیا در رابطه با کریمی گفت: به اندازه کافی در مورد کریمی صحبت کردیم و خیلی راحت تر می توانستیم این موضوع را حل کنیم، کریمی بازیکن بسیار خوب و بزرگی است و همه دوست دارند که وی به تیم برگردد؛ با توجه به این که فردا روز تولد کریمی است امیدوارم که بعد از بازی فردای تیم ملی اتفاق خوبی بیفتد و با توجه به بازی های حساسی که در نیم فصل دوم داریم با حضور کریمی قدرتمندتر به مصاف حریفان برویم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان صحبتهایش راجع به بیانیه ای که کی روش بر علیه ژوزه صادر کرد، گفت: این که دو هموطن در یک کشور دیگر اینگونه بر علیه هم صحبت کنند قشنگ نیست اما بعد از بازی با کره جنوبی دو تا سه هفته کی روش وقت داشت که پاسخ ژوزه را بدهد اما اینکه سه ساعت قبل از بازی ما مقابل پیکان که روی مربی تیم ما فشار زیادی است این مسائل مطرح شود کمی عجیب است.

جدول رده بندی لیگ برتر: 






پس از پخش بازی های لیگ دسته اول گزارشی از شهرستان اقلید استان فارس پخش شد که در آن یکی از نوجوانان کشورمان بر اثر حادثه ای در زمین فوتبال جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.

پخش دو بازی تیم ملی جوانان کشورمان در امارات مقابل ژاپن که با برد دو بر صفر تیم ملی کشورمان همراه بود و تساوی یک بر یک مقابل امارات یکی از بخش های برنامه نود بود.

قسمت پایانی برنامه نود در مورد حواشی لیگ یک و بازی تیم های برق شیراز بود. 




در ساعت ۲ و ده دقیقه بامداد سه شنبه ۱۶ آبان ماه برنامه نود به پایان رسید که در مسابقه پیام کوتاه آن که حدود یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر شرکت کردند نتیجه زیر به دست آمد.

http://hadidnews.com/vdch.vnwt23nimftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما