تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
حاشیه های برنامه نود؛

حضور روحانیون برای تشویق تیم ملی

برنامه نود دوشنبه شب ۱ آبان ماه ۹۱ از ساعت ۲۲:۳۳ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
حضور روحانیون برای تشویق تیم ملی
به گزارش حدیدنیوز، برنامه نود دوشنبه شب ۱ آبان ماه ۹۱ از ساعت ۲۲:۳۳ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.



نظر سنجی پیامکی برنامه در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ بود 




در اولین قسمت برنامه به بازی ایران و کره جنوبی و برد شیرین تیم ملی پرداخته شد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در مورد بازی ایران مقابل کره و پیروزی تیم ملی، نقش بازیکنان در این برد و داوری این بازی صحبت کرد


کی روش در مورد پرچم ایران که در طول بازی در دستش بود گفت این پرچم را یک نوجوان طرفدار ایران به من داد و من تا پایان بازی آن را در دست داشتم.

کی روش در پایان صحبتهایش گفت: الان وقت مناسبی برای جشن گرفتن نیست و باید برای بازی با ازبکستان با تمرکز لازم خود را آماده کنیم.

پس از پخش آیتم نود درجه بررسی بازی های لیگ برتر با بازی فجر و نفت تهران ، نفت آبادان و داماش گیلان و صبای قم و سپاهان آغاز شد.

امید ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان مهمان برنامه بود و در مورد شروع فوتبالش و وضعیت کنونی خود در تیم سپاهان صحبت کرد




ابراهیمی در صحبت های خود در مورد خط خوردنش از تیم ملی گفت: از خط خوردن در تیم ملی ناراحت نشدم زیرا موفقیت تیم ملی برای من مهمتر است و امیدوارم تیم ملی در راه صعود به جام جهانی موفق باشد.

در آیتم از نود تا نود گزارش هایی در مورد افتتاح نمازخانه ورزشگاه یادگارامام قم، مشکلات میکسد زون ورزشگاه آبادان ، حضور قدیمی در فدراسیون ورزشهای بین دانشگاهی و صحبتهای جالبی که وی به زبان انگلیسی مطرح کرد ، مشکلات توپ های لیگ برتر و اعتراض چندین باره بازیکنان به این توپها ، رفتن توزی و جانواریو از استقلال و همچنین وضعیت بازیکنان شاغل خارج از کشور و درخشش دانیل داوری دروازه بان ایرانی تیم آینتراخت براونشوئیگدر بوندس لیگای دو آلمان پخش شد





مسعود مرادی پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان کارشناس داوری برنامه نود بود


وی در صحبتهای ابتدایی خود در مورد بخشنامه جدید کمیته داوران مبنی بر عدم حضور کارشناسان داوری که به عنوان ناظر فعالیت می کنند در برنامه های تلوزیونی گفت: این بخشنامه به صلاح داوری فوتبال کشورمان نیست و در هیچ کجای دنیا این موضوع وجود ندارد به نظر من برنامه های این چنینی مانند نود به پیشبرد داوری فوتبال کشورمان می تواند کمک کند.

پیش از پخش بازی تراکتورسازی و استقلال گزارشی از مناطق زلزله زده اهر، هریس و ورزقان در استان آذربایجان شرقی پخش شد





پس از پخش بازی تراکتورسازی و استقلال و حواشی آن، آیتم دوربین نود پخش شد.

حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی برای تشویق تیم ملی و حمل مصدوم به وسیله فرقون در یک اقدام نمادین از قسمتهای جالب آیتم دوربین نود بود.

در ادامه برنامه بازهم برای سومین هفته پیاپی به بررسی اتفاقات انتخابات هیات فوتبال فارس پرداخته شد.

در این برنامه سرهنگ داود فاضلی کارشناس دادگستری در مورد جعل امضاهای صورت گرفته در نامه نگاری های مربوطه گفت: باید در مراجع رسمی کسانی که شاکی هستند اقامه دعوی کنند سپس کارشناس مربوطه با بررسی نامه ها و استکتاب از کسانی که این نامه ها منسوب به آنها شده است این مورد را بررسی کنند



علیرضا زکی پور دبیر هیات فوتبال فارس در خصوص نامه هایی که گفته می شود جعلی است گفت: این نامه را خسروی دبیر هیات فوتبال ممسنی برای ما آورد و در چهار سال گذشته تمامی امور مربوط به آن هیات را وی انجام می داده، اما سوال من این است که چرا شما صحبتهای افرادی که به آنها اعلام شده در مجمع شرکت نکنید را پخش نکردید؟

زکی پور در ادامه صحبتهایش گفت: نامه آب پیما را نماینده وی به ما داد و حتی آب پیما به دلیل این که سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه است و به دلیل اینکه مدیرعامل آبفا به سمت شهردار خرامه انتخاب شده صلاحیت حضور در مجمع را نداشت.

در ادامه آب پیما در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: من از سوی زکی پور برای حضور در انتخابات دعوت نامه داشتم.

زکی پور: ما دعوت نامه را فرستادیم چون از موضوع کناره گیری وی از مدیر عاملی آبفا با خبر نبودیم.

پس از بررسی انتخابات هیات فوتبال فارس این بار به بررسی اتفاقات پشت پرده انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه پرداخته شد.

ابهام اصلی انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه اعتراض کاندیداها به نداشتن مدرک کارشناسی رئیس منتخب و شرکت سوال برانگیز دو نماینده بانوان به عنوان تیم قهرمان استان بود.

محبی رئیس هیات فوتبال کرمانشاه در رابطه با مدرک تحصیلی خود گفت: در زمان برگزاری انتخابات من نامه معرفی به استاد برای دو واحد باقیمانده داشتم و امتحان داده بودم اما برای گرفتن مدرک به دانشگاه نرفتم و مهرماه برای گرفتن آن اقدام کردم. دوستان دروغ می گویند و حتی پس از گرفتن استعلام مشخص شد شیروانی صلاحیت شرکت در انتخابات را نداشت و بهرامی به دلیل حرکت زننده ای که در جریان یکی از مسابقه ها داشته مادام العمر از فعالیت در فوتبال محروم است و وی نیز صلاحیت شرکت در انتخابات را نداشته است.

پس از پخش بازی پرسپولیس و راه آهن حاشیه های مربوط به این بازی و مجادله کلامی علی دایی و محمد رویانیان پخش شد. 



پخش گزارشی از مسابقه های فوتبال دانش آموزی که در تهران برگزار می شود قسمکت دیگری از برنامه نود بود.

در ادامه برنامه نیز پاسخ رویانیان به صحبتهای دایی که از طریق سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود پخش شد.


قائدرحمت نماینده مردم درود و ازنا در مجلس در خصوص وضعیت تیم گهر و ورزشگاه درود گفت: درخواست ما این است که نام گهر درود باقی بماند ورزشگاه ما نیز در حال آماده سازی است و برای بازی با استقلال به امید خدا ورزشگاه ما آماده می شود. 



آیت الله زاده مدیرعامل باشگاه گهر در ارتباطی با برنامه گفت: این تیم مال درود و لرستان است اما قوانین سازمان لیگ با این امکانات اجازه میزبانی به ما را نمی دهد، بهتر است اگر برای بازی با استقلال ورزشگاه دورود آماده نشود بهتر است بازی ما در استان لرستان برگزار شود.

تیم گهر اکنون در وضعیت خوبی ندارد و مشکلات زیادی در تیم ما وجود دارد و همه باید کمک کنیم به این تیم که مانند جنازه است بلند شود.

قائد رحمت: نگویید جنازه درست صحبت کنید.

آیت الله زاده: تبدیل به جنازه شدیم عزیز من بیایید کمک کنید به تیم.

قائدرحمت: ما کمک کردیم شما کجا بودید؟

آیت الله زاده: ما برای یک مساوی دویست میلیون دادیم.

قائدرحمت: من با هدایتی صحبت کردم او ادبیات خوبی دارد اما شما اینگونه نیستید.

آیت الله زاده: بیایید با هم مردانه صحبت کنیم.

برنامه نود در ساعت ۲:۰۴ بامداد سه شنبه ۲ آبان ماه ۱۳۹۱ به پایان رسید و در مسابقه نظر سنجی تا اواسط برنامه حدود ۸۹ درصد به صعود تیم ملی به جام جهانی رای دادند. http://hadidnews.com/vdcg.397rak9qzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما