تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷
با فرهنگ اين مملكت چه مي كنید؟

چهره سازی مشکوک با هزینه پلیس در سیما!+عکس

آيا چهره سازي دختراني كه جاي خالي براي عمل بعدي در صورت و بدنشان وجود ندارد حجت شرعي دارد؟!
چهره سازی مشکوک با هزینه پلیس در سیما!+عکس

سينماي ايران عادت كرده كه ديگر از دانشگاه ها و فضاهاي آكادميك جذب نيرو نكند! تا وقتي هستند آدم هايي كه با پول خواننده مي شوند يا بازيگر ديگر چه جايي براي يك تحصيلكرده رشته موسيقي و سينما؟!

به گزارش حدیدنیوز ماجراي سينماي پولي ما كه چند سالي است همين روال را در پيش گرفته اما بر صدا و سيماي ما هم تاثير گذاشته است. اگر اين شب ها سريال تلويزيوني"ديوار" را ديده باشيد به اين نكته پي مي بريد.سریالی كه تازه ترين ساخته كارگردان سطحي ساز تلويزيون است. در اين فيلم نور پيش زمينه زرد و دوربين روي دوش تصويربردار همگي حكايت از ردپاي این کارگردان دارد. 

اما او پا را از اين ها فراتر گذاشته و بازيگراني را به كار گرفته كه معلوم نیست از کجا آمده اند. از جمله اينها "ت.الف" است، دختري كه در كارنامه كاري خود تنها دو فيلم سينمايي زرد و به اصلاح شونه تخم مرغي را دارد! 

"ت.الف" كه عكس هاي برهنه وي در فضاي مجازي پر است عكس مشهوري نيز با "ح.ك" دارد كه سال گذشته سر و صداي زيادي به پا كرد و در نهايت تنها اين عكاس بود كه مواخذه شد. البته در اين عكس هستند بازيگران ديگري همچون بازيگر زن(ب.ك) حامي فتنه كه او هم برهنه در تصوير حاضر شده است.
"ت.الف" كه با پول پدري  وارد بازيگري شده و نقش مقابل خود را هميشه "ح.ك" قرار داده است! اكنون توسط کارگردان مذکور به عنوان بازيگر اصلي هر شب مهمان مردم مسلمان ايران است. اينكه آيا اين دختر با پول وارد تلويزيون شده يا نه سوالي است كه البته پاسخش براي خوانندگان مشخص بوده ولي اين سوال كه چرا چنين افرادي اجازه حضور در رسانه ملي جمهوري اسلامي ايران را پيدا مي كنند جاي سوال دارد. 

با يك جستجوي ساده در اينترنت عكس هاي فراواني با ژست هاي مختلف و زننده از اين خانم در اختيار كاربران قرار مي گيرد كه همگي نشان از انتشار خودخواسته آنان در فضاي مجازي را دارد.
آقايان مسئول! آيا چهره سازي دختراني كه جاي خالي براي عمل بعدي در صورت و بدنشان وجود ندارد حجت شرعي دارد؟!

http://hadidnews.com/vdcj.yemfuqexosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

وهاب
بسیار علی بودش

احسنت
س
یعنی واقعا بی شعورید برای حفظ سایت و بالا بردن بازدید به چه ریسمون های کثیفی که دست نمیزنید.شما یا معنی ابتذال و برهنگی رو نمی دونید یا هدف خر کردن مردم رو دارید غافل از این که خر خودتونید نه مردم
ع ف
با تشکر از سایت حدید نیوز؛ اتفاقاً مطلب جالبی است و بارها من هم می خواستم نسبت به ارسال برخی ایمیل ها تحت عنوان تبلیغ کالا که به انحاء مختلف برای بی حجابی تبلیغ می کنند مطالب مشابهی را بگویم.
الیاس
اخه (ب - ک ) که نوشتی و منظورت ازش باران کوثری هست ، کجای اون عکسه ، چرا به خاطر این که مقالت جذاب تر کنی ، توش دروغ مینویسی ؟
pouya
بیچاره هنرپیشگان ایرانی که در چنین فضای آکنده از تهمت و افترا باید بازی کنند
گ ب
خوب اگه طبق گفته شما این خانم با پول باباش به سینما و تلویزیون راه پیدا کرده به شما چه مربوطه؟آیا همه مشکلات کشور ما تمام شده فقط همین یه مورد پیدا کردید؟
رتضی
واقعا دمت گرم درست که ما از یه چیزای ناراحتیم ولی از چهرهای اسلامی تلویزونی که بعدا بیشتر باهاشون آشنا میشی و اینکه فکر میکنن مردم هالو هستن بیشتر ناراحت کننده است
ن
این خانم بد حجاب است ولی بی حجاب و عریان نیست
در ضمن این کار شما تبلیغیست برای ایشون که اینطوری به شهرت برسد.
h
کله باباش صلوات
ahmad
har kas karesh be khodsh rabt dare pas fozoli moghof