کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با فرهنگ اين مملكت چه مي كنید؟

چهره سازی مشکوک با هزینه پلیس در سیما!+عکس

آوینی فیلم , 11 مهر 1391 ساعت 10:17

آيا چهره سازي دختراني كه جاي خالي براي عمل بعدي در صورت و بدنشان وجود ندارد حجت شرعي دارد؟!


سينماي ايران عادت كرده كه ديگر از دانشگاه ها و فضاهاي آكادميك جذب نيرو نكند! تا وقتي هستند آدم هايي كه با پول خواننده مي شوند يا بازيگر ديگر چه جايي براي يك تحصيلكرده رشته موسيقي و سينما؟!

به گزارش حدیدنیوز ماجراي سينماي پولي ما كه چند سالي است همين روال را در پيش گرفته اما بر صدا و سيماي ما هم تاثير گذاشته است. اگر اين شب ها سريال تلويزيوني"ديوار" را ديده باشيد به اين نكته پي مي بريد.سریالی كه تازه ترين ساخته كارگردان سطحي ساز تلويزيون است. در اين فيلم نور پيش زمينه زرد و دوربين روي دوش تصويربردار همگي حكايت از ردپاي این کارگردان دارد. 

اما او پا را از اين ها فراتر گذاشته و بازيگراني را به كار گرفته كه معلوم نیست از کجا آمده اند. از جمله اينها "ت.الف" است، دختري كه در كارنامه كاري خود تنها دو فيلم سينمايي زرد و به اصلاح شونه تخم مرغي را دارد! 

"ت.الف" كه عكس هاي برهنه وي در فضاي مجازي پر است عكس مشهوري نيز با "ح.ك" دارد كه سال گذشته سر و صداي زيادي به پا كرد و در نهايت تنها اين عكاس بود كه مواخذه شد. البته در اين عكس هستند بازيگران ديگري همچون بازيگر زن(ب.ك) حامي فتنه كه او هم برهنه در تصوير حاضر شده است.
"ت.الف" كه با پول پدري  وارد بازيگري شده و نقش مقابل خود را هميشه "ح.ك" قرار داده است! اكنون توسط کارگردان مذکور به عنوان بازيگر اصلي هر شب مهمان مردم مسلمان ايران است. اينكه آيا اين دختر با پول وارد تلويزيون شده يا نه سوالي است كه البته پاسخش براي خوانندگان مشخص بوده ولي اين سوال كه چرا چنين افرادي اجازه حضور در رسانه ملي جمهوري اسلامي ايران را پيدا مي كنند جاي سوال دارد. 

با يك جستجوي ساده در اينترنت عكس هاي فراواني با ژست هاي مختلف و زننده از اين خانم در اختيار كاربران قرار مي گيرد كه همگي نشان از انتشار خودخواسته آنان در فضاي مجازي را دارد.
آقايان مسئول! آيا چهره سازي دختراني كه جاي خالي براي عمل بعدي در صورت و بدنشان وجود ندارد حجت شرعي دارد؟!


کد مطلب: 6408

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/6408/چهره-سازی-مشکوک-هزینه-پلیس-سیما-عکس

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com