تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
حجت الاسلام طائب در گفت وگو با«حدیدنیوز»

رئيس جمهور در اظهارنظر پيرامون رابطه با آمريكا دقت داشته باشد

آمريكا برای حفظ منافقين حاضر است هر نوع بی‌آبرويی را در صحنه بين‌الملل تحمل كند.
رئيس جمهور در اظهارنظر پيرامون رابطه با آمريكا دقت داشته باشد

امروز آمريكا بی‌تاب شده است و برای حفظ اين سازمان تروريستی و اينكه منافقين اهداف حكومت آمريكا را بيشتر دنبال كنند مجبور شده است، آنها را از ليست گروه‌های تروريستی خارج كند.
حجت‌الاسلام و المسلمين مهدی طائب رئيس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با حديد نيوز با اشاره به اظهارات رئيس جمهور در جمع نخبگان آمريكا در خصوص رابطه با آمريكا گفت: از نظر افكار عمومی شايد اين سخنان و نوع گفتار رئيس جمهور بايد با دقت بيشتری صورت می گرفت.
وی عنوان كرد: دولت‌های جهان و رئيس جمهور به خوبی می‌دانند كه رابطه با آمريكا اراده ملت ايران نيست، امام خمينی(ره) فرمودند كه ملت ما خان‌گَََُزيده است بنابراين ملت ما ضد آمريكا است و هرگز فراموش نخواهد كرد كه در طول ۵۰ سال حكومت پهلوی و چند دهه بعد از انقلاب ملت ايران از آمريكا ستم‌های فراوان می‌بيند.
رئيس قرارگاه عمار اظهار كرد: اراده ملی ما اجازه رابطه با آمريكا را نمی‌دهد و اين امر چيزی نيست كه در اختيار آقای احمدی نژاد و كسان ديگری باشد، افكار عمومی در دنيا اين سخنان را جدی نمی‌گيرند زيرا می دانند كه اراده ملی و رهبری نظام تعيين كننده است و آنها ملت ايران و رهبری نظام را به خوبی می‌شناسند، در نهايت برخی رسانه‌های ضد انقلاب شايد برای مصرف خود يك هياهوی تبليغاتی در مورد اين سخنان انجام دهند.
وی افزود: ما چند دهه است كه در برابر اقدامات آمريكا از خود دفاع كرده‌ايم واز هياهوهای تبليغاتی جبهه استكبار نلرزيده‌ايم و تبليغات كنونی در مورد سخنان آقای احمدی‌نژاد نيز در اراده ملی ما تاثيرگذار نيست.
طائب همچنين با اشاره به خارج كردن منافقين از سوی آمريكا از ليست گروه‌های تروريستی گفت: خارج كردن منافقين از ليست تروريستی نشانه درماندگی آمريكا در مقابله با رخدادهای جهانی است.
طائب با ذكر اينكه حمايت منافقين برای ملت ايران آشكار است، عنوان كرد: فراموش نبايد كرد كه منافقين گروهی بودند كه برای مقابله با انقلاب اسلامی به دامان آمريكا و صهيونيست درآمدند و از عوامل پنهان سازمان سيا و جبهه صهيونيست برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ملت ايران بودند.
وی با اشاره به اينكه سازمان منافقين با هدف ترور شخصيت‌های مطرح كشور و مردم شكل گرفت، اظهار كرد: اين گروهك برای به شكست كشاندن نظام نوپای اسلامی به ترور روی آورد، طبيعی بود كه آمريكا برای حفظ ظاهر از خود چهره مخالف اين گروهك را نشان دهد، اما در باطن اين گروهك را مورد حمايت همه جانبه خود قرار دهد.
رئيس قرارگاه عمار عنوان كرد: امروز آمريكا بی‌تاب شده است و برای حفظ اين سازمان تروريستی و اينكه منافقين اهداف حكومت آمريكا را بيشتر دنبال كنند مجبور شده است، آنها را از ليست گروه‌های تروريستی خارج كند، البته آمريكا توجيهاتی از قبيل اينكه سازمان منافقين در طی چند سال گذشته عمليات تروريستی نداشته است، دارد، اما اين توجيهات افكار عمومی جهان را قانع نخواهد كرد و منافقين بارها در طول سال‌های گذشته به عمليات تروريستی عليه ملت ايران روی آورده‌اند.
وی اظهار كرد: دنيا اين سوال را دارد كه اگر منافقين نمی‌خواهند اقدامات مسلحانه انجام دهند چرا برماندن در اردوگاه اشرف اصرار دارند و چرا از اقدامات تروريستی خود ابراز برائت و پشيمانی نمی‌كنند، اينكه منافقين در يك مكان مشخص می‌خواهند متحد با يكديگر باشند، افكار عمومی را قانع نخواهد كرد، آنها تلاش می‌كنند برای اقدامات تروريستی آينده منسجم شوند.
رئيس قرارگاه عمار در پايان با بيان اين مطلب كه آمريكا برای حفظ اين گروهك حاضر است هر نوع بی‌آبرويی را در صحنه بين‌الملل تحمل كند، گفت: امروز افكار عمومی جهان رفتارهای آمريكا را زير نظر دارند و آمريكا هيچ سودی از چنين اقدامات ضد بشری نخواهد برد

http://hadidnews.com/vdch.mn-t23nzkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما