تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۴
در صحنه رويارويی ايران با جبهه استكبار ما توانسته‌ايم پيروز شويم.
بزرگنمايی تهديدات برای ملت مقاوم و تجربه‌ديده ايران اثری ندارد

مقام معظم رهبری در زمانی كه دشمنان مسئله هسته‌ای را مطرح كرده بودند و اصلاح‌طلبان فشار می‌آوردند كه بايد با آنها مذاكره و امتياز دهيم، فرمودند كه غرب در مذاكرات حد يقف خود را به ما اعلام كند، تا ما بررسی كنيم می‌توان با آنها مذاكره كنيم يا خير.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار در گفت‌وگو با حدیدنیوزبا اشاره به بيانات مقام عظم رهبری در جمع كارگزارن نظام گفت: با وقوع انقلاب دشمن نگران تاثيرپذيری ساير كشورها بود و به اين نتيجه رسيد اين انقلاب ساير كشورها كه در خواب به سرمی‌برند و منافعشان در اختيار جبهه استكباری است را نيز بيدار می‌كند.
وی اظهار كرد: دشمن ريشه همه اتفاقات آينده را ناشی از انقلاب اسلامی می‌دانست، وزير دفاع وقت آمريكا در سال ۶۵ در سخنرانی گفت كه ريشه ايرانيها را بايد بسوزانيم، لذا مشاهده می‌كنيم مقابله جدی جبهه استكبار از آغاز تاكنون ادامه دارد زيرا هدف آنها نابودی نظام اسلامی است.
اين مدرس حوزه و دانشگاه با ذكر اينكه اين دشمنی استكبار هرگز نبايد مورد غفلت قرار بگيرد، گفت: نبايد اجازه دهيم اين مسئله يعنی دشمنی استكبار جزء مسائل فرعی ما شود، در طول اين مدت شكل‌های دشمنی تفاوت‌هايی داشته است و بهانه‌های دشمنی رنگ عوض كرده است، اما دشمن به بهانه دفاع از حقوق بشر، مبارزه با تروريسم در كشورهای ديگر دخالت نظامی داشته و عليه انقلاب نيز توطئه‌های فراوانی داشته است، امروز با تابلوی هسته‌ای به مبارزه با ملت ايران پرداخته است.
وی با ذكر اين نكته كه داستان هسته‌ای بهانه‌ای برای گرفتن هستی ملت ايران است، عنوان كرد: دشمنان بر مسئله هسته‌ای تمركز كرده‌اند تا با عقب‌نشينی از سوی ملت هويت و شرافت ما را از ميان بردارند.
طائب ددر اين رابطه گفت: مقام معظم رهبری در زمانی كه آنها مسئله هسته‌ای را مطرح كرده بودند و اصلاح‌طلبان فشار می‌آوردند كه بايد با آنها مذاكره و امتياز دهيم، فرمودند كه غرب در مذاكرات حد يقف خود را به ما اعلام كند، تا ما بررسی كنيم می‌توان با آنها مذاكره كنيم يا خير.
مسئول قرارگاه عمار اظهار كرد: تجربه نشان داده است آنها در هيچ مسئله‌ای از خواسته‌های استكباری خود كوتاه نمی‌آيند، در مسئله هسته‌ای آنها خواهان توقف همه برنامه‌های صلح آميز ما هستند، با جنجال و بازی‌های سياسی می‌خواهند ملت ما را از مسئله هسته‌ای پشيمان كنند تا ما به سوختهای فسيلی خود قانع شويم.
وی افزود: اگر به دشمن اجازه دهيم كه به خود جرئت دهد برای ما تصميم بگيرد روزی خواهد رسيد كه با قلدری مسئله مصرف فراورده‌های نفتی را منحصر در خود می‌كند و ما را به عنوان يك كشور وابسته و ذليل در خواهد آورد.
طائب با ذكر اينكه هدف همه دشمنی‌های جبهه استكبار تصرف دوباره منابع ايران و به شكست واداشتن نظام اسلامی است، گفت: بيش از سه سه دهه است كه دشمن تلاش می‌كند از انقلاب اسلامی انتقام بگيرد، اما با در بسته روبرو شده‌اند.
وی با بيان اينكه دشمن درصدد است قدرت خود را بزرگ جلوه دهد، افزود: دشمن در زمانهای مختلف از ملت ما شكست خورده است، برای نجات گروگان‌های خود وارد خاك ايران شدند و شكست خوردند، در تحميل جنگ به ملت ما استوارتر شد، با ترور ملت بيدارتر شد، در سياست خارجی هرجا كه ما بخواهيم می‌تواتنيم با اقتدار در دنيا حضور داشته باشيم، دشمن هرچه تلاش كرده نتوانسته حضور مقتدرانه ما را در صحنه‌های بين‌الملل حذف كند.
طائب افزود: از نظر اقتصادی تلاش كردند در تحريم‌ها ما را با شكست روبرو كنند، مردم مشاهده می‌كنند قدرت اقتصادی ما به نسبت سه دهه گذشته با وجود آنكه دشمن اقدامات عملی فراوانی انجام داد، متفاوت است، لذا در ابعاد مختلف از اين ملت شكست خورده‌اند و با عمليات روانی و جنگ نرم می‌خواهند شكست خود را مخفی كنند.
وی در پايان گفت: در رسانه‌های خود با بزرگ جلوه دادن تهديدها از ما می‌خواهند كه بترسيم اما دليلی برای ترس وجود ندارد، در صحنه رويارويی ايران با جبهه استكبار ما توانسته‌ايم پيروز شويم، امروز ديگر دشمن ديگر توانی ندارد، لذا تلاش بيهوده می‌كند تا ملت از جبهه استكبار هراس به دل راه دهد.

http://hadidnews.com/vdcaken6149ne.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما