تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
رسانه‌های اسرائیلی از تشدید وحشت رژیم صهیونیستی از پاسخ تنبیهی تهران به جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.
رسانه‌های اسرائیلی: تل‌آویو از ترس فلج شده است
به گزارش حدید نیوز؛ «تهدید ایران به پاسخگویی به هدف قرار گرفتن کنسولگری‌اش در سوریه، موجب شده که اسرائیل از ترس فلج شود». این بخشی از گزارش‌های امروز رسانه‌های اسرائیلی درباره وضعیت پر تنش حاکم بر فلسطین اشغالی است. 

به نوشته شبکه المیادین، این رسانه‌ها اعلام کردند که «ارتش اسرائیل سطح آماده‌باش را بالا برده است و سربازان عادی و ذخیره از برخی یگان‌های خاص که قصد سفر داشتند، اخطار لغو سفر دریافت کردند». این دستور جدید در پی ترس از هدف قرار گرفتن این نظامیان در خارج از اراضی اشغالی فلسطین است.

رسانه‌های اسرائیلی طی روزهای اخیر بارها درباره افزایش نگرانی رژیم اسرائیل از نحوه پاسخگویی ایران به جنایت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت شماری از مستشاران ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت سوریه گزارش منتشر کرده‌اند. جنایتی که طی آن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و لبنان سردار  محمدرضا زاهدی  و جانشین وی، سردار محمدهادی حاجی رحیمی و چندین مستشار نظامی ارشد دیگر ایران به شهادت رسیدند.

به اعلام منابع رسانه‌ای، رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ تنبیهی ایران تاکنون 28 نمایندگی سیاسی خود در جهان را تعطیل کرده است. این رژیم همچنین به منظور مختل کردن حملات احتمالی، اقدام به ایجاد پارازیت در سیستم موقعیت‌یاب جهانی(GPS) کرده است و مرخصی نظامیان خود در یگان‌های رزمی را لغو کرده است. از سوی دیگر بسیاری از صهیونیست‌ها برای خرید اقلام ضروری و مواد غذایی به فروشگاه‌ها هجوم آورده‌اند. امری که موجب شده برخی از مقامات صهیونیست از اسرائیلی‌ها بخواهند که آرامش خود را حفظ کنند.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش گزارش داد که «ارتش» اشغالگر از ترس واکنش ایران، اقدام به جذب نیروهای ذخیره در تشکیلات پدافند هوایی در شرایط هشدار و آماده باش کرده است. 

این شبکه تلویزیونی همچنین خبر داد که «این نخستین‌بار است که ترس از شلیک مستقیم ایران به سمت اسرائیل وجود دارد» و «منابع امنیتی گزارش می‌دهند که ایران بیش از هر زمان دیگری مصمم به نشان دادن این واکنش است».

منبع: فارس
http://hadidnews.com/vdcevp8x.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما