تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶
پژمان منتظری، مدافع تیم فوتبال استقلال ایران بر این باور است که پیروزی مقابل الهلال جان تازه‌ای به شاگردان وینفرد شفر در لیگ قهرمانان آسیا داد.
استقلال جان تازه گرفت
به گزارش حدیدنیوز، پژمان منتظری در پی برتری ۲ بر یک شب گذشته (دوشنبه) استقلال ایران مقابل الهلال عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان وینفرد شفر را با چهار امتیاز نسبت صعود از گروه C این رقابت‌ها امیدوارتر کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «الکاس» قطر گفت: احساس می‌کنیم دوباره در این تورنمنت جان تازه‌ای گرفته‌ایم. می‌دانستیم که بازی سخت و مهمی خواهد بود چون الهلال صدرنشین گروه بود و ما واقعاً به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم.
 
 
مدافع ۳۶ ساله استقلال در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: در واقع ما انتظار یک بازی پرفشار را داشتیم، از این‌رو از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ با تمرکز کامل بازی کردیم. الهلال واقعاً تیم خوبی است و به آنها هم برای ارائه این بازی فوق‌العاده تبریک می‌گویم. الهلال بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان خیلی خوبی در ترکیبش دارد، اما فوتبال همین است.
 
منتظری در پایان خاطرنشان کرد: بابت کسب این سه امتیاز سپاسگزار خداوند هستم، اما این تازه شروع کار ماست. اکنون باید به فکر بازی‌های پیش‌رو باشیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.
 
استقلال که اکنون هم‌امتیاز الدحیل دوم جدولی در گروه C است، در بازی بعدی خود باید در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) در ابوظبی به مصاف الهلال برود.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdchmznx.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما