تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «امیدواریم پژمان منتظری همان طورکه در سال‌های گذشته برای استقلال زحمت کشیده این بار هم شرایط ما را درک کند.»
متلک جدید قلعه نویی به فردوسی پور!
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس، امیر قلعه‌نویی صبح امروز درباره خداحافظی پژمان منتظری از جمع استقلالی‌ها گفت: «من ۳۲ سال است در فوتبال هستم و در همه شرایط فوتبال حضور داشتم و با این تجربه می‌گویم که شاید پژمان منتظری در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران جزو بهترین‌ها باشد. او بازیکن بامعرفت و خوبی است و یک هفته‌ای بود که درباره رفتنش از استقلال با من صحبت می‌کرد. در کل من با این موضوع مخالفم و دیروز هم به خودش و هم به فتح‌الله‌زاده این موضوع را انتقال دادم.»



وی ادامه داد: «شاید اگر دو هفته پیش بحث رفتن منتظری مطرح می‌شد می‌توانستیم یک مدافع جذب کنیم اما الان نقل و انتقالات تمام شده و ما درگیر سه جام هستیم که با دو دفاع وسط که شاید در یک بازی سه کارته و یا مصدوم شوند نمی‌توان به موفقیت رسید. من به باشگاه نظراتم را گفتم و دیشب هم جلسه‌ای میان پژمان منتظری و فتح‌الله‌زاده برگزار شد و باید بینیم خروجی این جلسه چه می‌شود. امیدواریم پژمان منتظری همان طورکه در سال‌های گذشته برای استقلال زحمت کشیده این بار هم شرایط ما را درک کند. شاید اگر زودتر این حرف را مطرح می‌کرد می‌توانستیم یک مدافع جذب کنیم.»



* انتقاد از برنامه ۹۰



قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که ذهنیتی در جامعه فوتبال به وجود آمده که بعضی از بازیکنان از حالا خودشان را در جام جهانی می‌بینند و حتی برای خود حریف می‌تراشند، گفت: «زمانی که قرعه‌کشی جام جهانی برگزار می‌شد برنامه‌ای در تلویزیون پخش می‌شد که به نظرم کار بچه‌گانه‌ای بود. البته کشورهای دیگر هم چنین برنامه‌ای دارند اما اینکه دو بازیکن را به تلویزیون بیاورید و از آنها بپرسید که با مسی چه می‌کنند، هم بی‌احترامی به سرمربی تیم ملی است و هم دخالت در ارنج تیمی او. بعد از آن برنامه هم دیدید در فضای مجازی چه شد.»



وی ادامه داد: «آقایانی که ادعای دانشگاهی بودن دارند، حرکت‌هایی می‌کنند و فوتبال را به سمتی می‌برند که در شان مردم ایران نیست. البته من ۱۰ سال است با این موضوع مقابله می‌کنم و چون همواره حرف حق را زدم همیشه تنها بودم اما زیر بار آدم‌هایی که تریبون در اختیارش است، نرفتم. فوتبال جای لذت بردن است نه مسخره بازی و یا مسائل دیگر! اینکه به یک بازیکن بگویید تو با مسی چه می‌کنی و یا در یک بازی کلمات خاصی در مورد فلان بازیکن به کار می‌بری، ‌کار درستی نیست. فوتبال هزار شرایط مختلف دارد شاید بازیکنی اصلا به جام جهانی نرسد و یا از آمادگی دور باشد و یا در لیست ۱۱ نفره نباشد. اینکه بیاییم این حرف‌ها را بزنیم تا برنامه‌مان را پُر کنیم و ۴ نفر مخاطب داشته باشیم از نظرم کار درستی نیست. من ۱۰ سال است این حرف‌ها را می‌زنم اما کو گوش شنوا؟!»



* اصطکاک با کی روش



سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود روند حرکتی تیمش در بازی با صبا خیلی بهتر از بازی استقلال مقابل فجرسپاسی بود، گفت: «شما اگر یک بنز یا پراید داشته باشید اما بنزین در باک آن ماشین نباشد، اتومبیل شما حرکت نمی‌کند. شما آمار مصدومان ملی‌پوش ما را ببینید. ما هر سه بازی یک بازیکن ملی‌پوشمان مصدوم می‌شود چرا که بدن و فونداسیون بدنی آنها آن چیزی که قلعه‌نویی می‌خواهد نیست. من همیشه جزو مربیانی بودم که دو هفته کارم را زودتر شروع می‌کردم اما از بعد از بازی ایران مقابل کره تا شروع لیگ ۳۵ روز فاصله بود که کی‌روش هم اعلام کرد به ملی‌پوشان ۲۰ روز استراحت دهید.»



وی افزود: «بدن بازیکنان ما ضعیف است از اول فصل تا الان یک بازی نبود که تمام نفرات را در اختیار داشته باشد. بیگ‌زاده، نکونام،‌ خسروحیدری و امیرحسین صادقی و ... جزو همان بازیکنان ملی‌پوش ما بودند که مصدوم می‌شدند و یا می‌شوند. این موضوع به ما لطمه زد اما حدود ۴ هفته‌ای است که تیم را به صورت کامل در اختیار دارم. البته ما آمدیم و بدن بازیکنان فشار بیشتری وارد کردیم و همین مسئله باعث شد که روند تیمی ما بهتر شود اما این استقلال هنوز با استقلالی که من در نظر دارم فاصله دارد. البته دو دلیل دیگر هم در این میان وجود دارد.»



* مشکلات مالی



قلعه‌نویی درباره این دو دلیل تصریح کرد: «ما از نظر مالی مشکل داریم. فتح‌الله‌زاده در فشار است و هیئت مدیره هم تلاش می‌کند اما طبق مصوبه مجلس قرار شد ۵۰ درصد خود باشگاه کسب درآمد کند و ۵۰ درصد دیگر را وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌ها بدهد که این موضوع هنوز اتفاق نیفتاده است البته تعبیر دولت و نبودن وزیر ورزش وجوانان هم در این قضیه دخیل بود. الان هم آقای گودرزی در وزارت ورزش با مشکلات عدیده‌ای روبروست که من از نزدیک آنها را می‌دانم اما شرایط تیمی ما این است و مردم باید ما را بیشتر درک کنند.»



وی ادامه داد:‌ «البته نباید این حرف را بزنم اما حدود ۵۰۰ میلیون از دوستانم قرض کردم تا به مشکل نخوریم امیدوارم وزارت ورزش به ما هم فکر کند. کادر فنی استقلال، کادر پزشکی و پشتیبانی ما نزدیک به ۱۲ ماه است حقوق نگرفته‌اند. البته این مشکل را همه تیم‌ها دارند اما توقع از استقلال بیشتر است. ما در جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار گرفتیم اما انگار بعضی‌ها ناراحت شدند. ما باید صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه داریم تا شرمنده هوادارانمان نشویم.»



* مصدومیت نکونام



سرمربی استقلال در پایان صحبت‌هایش درباره مصدومیت جواد نکونام اظهار داشت: «دیروز از پای او MRI گرفتیم و قرار است امروز دکتر کیهانی با چند پزشک دیگر در این باره مشورت کند که تا امروز ظهر این موضوع مشخص می‌شود اما به نظرم موضوع خاصی نیست و شاید نهایتا یک یا دو بازی نکونام را در اختیار نداشته باشیم.»

 

 



http://hadidnews.com/vdcjx8e8.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما