تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
در طرح فروش فوري با تحويل ۵روزه صورت گرفت؛

تحويل ۹۹درصد از خودروهاي ثبت نام شده ايران خودرو

بيش از ۹۹درصد از خودروهايي كه در طرح فروش فوري با تحويل ۵روزه گروه صنعتي ايران خودرو به فروش رسيده بود، تحويل خريداران شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، طرح فروش فوري با تحويل ۵روزه گروه صنعتي ايران خودرو هفته گذشته اجرا شد كه با وجود مشكلات ناشي از اختلالات اينترنتي، مورد استقبال گسترده هموطنان قرار گرفت.

براساس اين گزارش استقبال از خودروهاي عرضه شده به اندازه اي بود كه ظرفيت فروش برخي از اين محصولات در روزهاي نخست به پايان رسيد.

با وجود اين ميزان استقبال، بيش از ۹۹درصد خودروهاي ثبت نام شده در مدت زمان ۵ روزه تحويل خريداران شده و مشكل اندك خودروهاي باقي مانده كه به دليل نقص در مدارك خريداران، هنوز تحويل نشده اند نيز در كوتاه ترين زمان ممكن رفع خواهد شد.

خودروهايي كه در طرح فروش فوري با تحويل ۵روزه گروه صنعتي ايران خودرو عرضه شدند، به محض انجام ثبت نام، به صورت خودکار براي مشتری رزرو مي شدند و اطلاع رسانی به مشتری نیز صورت مي گرفت.

گروه صنعتي ايران خودرو بلافاصله پس از اجراي اين طرح فروش فوري، عرضه محصولات خود به شكل پيش فروش ويژه مهرماه را نيز آغاز كرده است. http://hadidnews.com/vdcci1q1.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما