تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را برای برطرف کردن نقاط ضعف این تیم برگزار کرده است گفت: ما از ذوب آهن شناخت کافی داریم و فردا نخستین برد فصل را کسب خواهیم کرد.
دایی: فردا نخستین برد فصل را کسب می‌کنیم

به گزارش حدیدنیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان که بعد از ظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد خاطرنشان کرد: فردا با یک تیم بزرگ بازی داریم که بازیکنان و مربی خوبی را در اختیار دارد و جزو تیم‌های خوب لیگ است. با توجه به بازی بدی که مقابل فولاد انجام دادیم روی نقاط ضعف خود کار کردیم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم. با شناختی که از حریف داریم فردا اولین برد فصل را به دست می‌آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در غیاب پیام صادقیان و حسین ماهینی به مشکل بر نمی‌خورد عنوان کرد: من به توانایی فنی بازیکنانم اعتماد دارم. تیم ما بدون صادقیان هم می‌تواند خوب کار کند و به آن اهدافی که در تمرینات مرور کردیم برسیم. فردا به دور از هیجان بازی می‌کنیم تا به برد برسیم. ما سه قایق به نام‌های حمیدرضا علی‌عسگری، پیام صادقیان و حسین ماهینی برای این دیدار داریم.

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: ذوب‌آهن بازیکنان بزرگی دارد که شاید نشستن رجب‌زاده و شجاعی بر روی نیمکت نشان می‌دهد که این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است. این تیم از یک خط دفاعی خوب و منسجم سود می‌برد و ما به دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم فردا از این خط دفاعی عبور کرده و پیروز میدان شویم.

دایی با ابراز خوشحالی از شکایت باشگاه راه‌آهن علیه خود گفت: خوشحالم از اینکه مسئولین راه‌آهن از من شکایت کردند. من در برنامه ۹۰ برای دوستان احترام قائل بودم و اسم کسی را مستقیما بر زبان جاری نکردم، اما حالا که به اینجا رسیده است و مدارک مستندی دارم حقایق را عنوان می‌کنم تا مردم بفهمند که چه کسی دروغ و یا راست می‌گوید و آن موقع علاقه مندان به فوتبال می‌توانند یک قضاوت عادلانه انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رضا حقیقی قرار است از جمع سرخ‌پوشان جدا شده و به یک تیم عربی بپیوندد گفت: من برای اولین بار است که این موضوع را از زبان شما می‌شنوم و هنوز حقیقی هیچ صحبتی را با من انجام نداده است اگر وی پیشنهاد خوبی داشته باشد باید مطرح کند تا در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

دایی در خصوص نیامدن کریم باقری در این فصل به پرسپولیس نیز گفت: در برنامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس ارائه داده بودیم، اولویت اول من حضور کریم باقری در کادر فنی بود و من خودم مستقیما به وی زنگ زدم، اما ایشان صلاح دانستند که امسال در پرسپولیس حضور نداشته باشند.

سرمربی پرسپولیس هدف این تیم را در پایان فصل دریافت جام دانست و افزود: ما تنها دو بازی انجام داده‌ایم و چیزی را از دست نداده‌ایم. در ابتدای فصل مشکلات فراوانی داریم، اما مطمئن باشید هر چه زمان بگذرد مشکلات ما برطرف خواهد شد و ما هدفی جز کسب جام در این فصل نداریم و تلاش می‌کنیم با همدلی و اتحادی که در تیممان وجود دارد بتوانیم در پایان فصل موفق باشیم.

وی خاطر نشان کرد: وقتی تیم رقیب بازیکنی را که ما قرار بود ۹۵۰ میلیون تومان به او بدهیم آنها یک‌ونیم‌ میلیارد می‌دهند، پس بنابراین شرایط برای ما سخت می‌شود.

دایی در پایان بیان کرد: ما به دنبال یک فصل باآرامش هستیم و تلاش می‌کنیم که اصلا وارد حاشیه نشویم و اجازه ندهیم که حاشیه‌ها وضعیت پرسپولیس را نگران‌کننده کند و به دنبال این هستیم که در کنار آرامش کامل، بازی‌های تماشاگرپسندی را نیز ارائه دهیم.
http://hadidnews.com/vdcb9sbf.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما