تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و احتمالاً همه مسافران آن کشته شدند.

به گزارش حدیدنیوز، خبرهای نیمه رسمی حاکی است که ۴۰ نفر کشته شدند. بنا بر اخبار رسیده، نیروهای اورژانس در حال تخلیه کشته شده ها هستند. گفتنی است، این هواپیما در حال بلند شدن بود که دچار سانحه شد.

مهر گزارش داد:

دقایقی قبل یک فروند هواپیما در منطقه مسکونی در شهرک آزادی سقوط کرد.

یک مقام آگاه در این باره گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه شده و هنوز نوع هواپیما و میزان خسارات و تلفات مشخص نشده است.

در حال حاضر ماموران انتظامی اجازه ورود خبرنگاران به محل حادثه را نمی‌دهند. تاکنون ۶ جنازه از میان لاشه های هواپیما بیرون کشیده شده است. آتش سوزی در محل حادثه مهار شده و نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن کشته ها و مجروحان این حادثه هستند.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند این هواپیما از فرودگاه مهرآباد به مقصد طبس در حال پرواز بوده که دقایقی پس از بلند شدن در شهرک آزادی تهران سقوط کرده است. برخی رسانه‌ها نیز از کشته شدن ۴۰ نفر در این حادثه خبر داده اند و برخی نیز اعلام کرده اند این هواپیما ۱۵ سرنشین داشته اند.

تسنیم نیز در خبری اعلام کرد:

یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان از نوع ایران ۱۴۰ که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و بنابر اخبار غیررسمی ۴۰ مسافر آن کشته شدند.

یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و احتمالاً همه مسافران آن کشته شدند.

خبرهای نیمه رسمی حاکی است که ۴۰ نفر کشته شدند.

بنا بر اخبار رسیده، نیروهای اورژانس در حال تخلیه کشته شده ها هستند.

این هواپیما در حال بلند شدن بود که دچار سانحه شد. http://hadidnews.com/vdceze8x.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما