تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱
ارتش اسرائیل امروز شنبه اعلام کرد «هاوار گولدن» افسر ارتش این رژیم که روز گذشته در رفح ناپدید شده بود به احتمال زیاد کشته شده باشد.
احتمال کشته شدن افسر اسرائیلی
 
به گزارش حدیدنیوز ارتش اسرائیل اعلام کرد «هاوار گولدن» افسر ارتش این رژیم که روز گذشته در رفح واقع در جنوب غزه ناپدید شده بود به احتمال زیاد کشته شده است.

روز گذشته ارتش اسرائیل اعلام کرد ارتباط خود را با یکی از افسران خود در رفح از دست داده است و به دنبال آن حماس را متهم به نقض آتش بس کرد.

از طرف دیگر گردان های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که از مکان این افسر هیچ اطلاعی ندارد و به احتمال زیاد این نظامی اسرائیلی در بمباران کشته شده است.

در همین رابطه روز پنجشنبه سازمان ملل اعلام کرده بود که گروه‌های فلسطینی و اسرائیل برای توافق آتش بس ۳ روزه به توافق رسیده‌اند که قرار بود از ۸ صبح روز جمعه به وقت محلی شروع شود و در این مدت ۷۲ ساعته دو هیئت از فلسطین و رژیم صهیونیستی مذاکرات را برای آتش بس دائم با میزبانی قاهره ادامه بدهند؛ ولی دو ساعت بعد از شروع آتش بس اسرائیل حملات خود به رفح واقع در جنوب غزه از سر گرفت که در همان حملات اولیه بیش از ۷۰ فلسطینی شهید شدند. http://hadidnews.com/vdca66ne.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما