تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) از بازیکنان خواست که بازی روز جمعه مقابل همنام خوزستانی را دست کم نگیرند.
خبری که استقلالی ها را خوشحال کرد

به گزارش حدیدنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دیدار جمعه مقابل استقلال خوزستان، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.



* در تمرین امروز حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و امید ابراهیمی غایب بودند.



* کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال با ۲۰ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد و پس از ارائه توضیح در مورد علت تاخیرش به امیر قلعه‌نویی، به سایر بازیکنان اضافه شد.



* پرداخت پاداش برتری استقلال مقابل راه‌آهن باعث خوشحالی بازیکنان شده بود و برخی بازیکنان بعد از پرداخت نخستین پاداش، آن هم بلافاصله پس از نخستین بازی در لیگ چهاردهم، ابراز امیدواری کردند که این پاداش‌ دادن‌ها ادامه داشته باشد.



* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پیش از آغاز تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و به آنها گفت نباید فکر کنید که روز جمعه بازی آسانی داریم، اگر می‌خواهید پیروزی‌هایمان تداوم داشته باشد باید با تمرکز بهتر بازی کنیم. وی همچنین به بازیکنان تذکر داد که نباید امتیازات خانگی را از دست بدهیم و همه تمرکزتان روی گرفتن ۳ امتیاز باشد.



* رافائل داسیلوا دروازه‌بان برزیلی تیم استقلال که روز گذشته به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه ران، تمرین را ترک کرده بود، امروز بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کرد.



* منصور پورحیدری و رضا رجبی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.



* برخلاف روز گذشته از تمرین آبی‌پوشان استقبال اندکی شد و تنها حدود ۴۰ نفر تماشاگر برای دیدن تمرین حضور داشتند. تماشاگران استقلال در خصوص اظهارات محسن قهرمانی بود که مدعی شده بود در کلاس‌های داوری فیلم غیراخلاقی پخش شده، تبادل نظر می‌کردند.



* بازیکنان استقلال پس از دویدن دور زمین و بازی آقاوسط، زیر نظر امیر قلعه‌نویی به کارهای تکنیکی پرداختند. در بخشی از تمرین، بازیکنان چارچوب شناسی و سانتر از جناحین را تمرین کردند.



تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه در ورزشگاه آزادی و از هفته دوم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود. http://hadidnews.com/vdcjttet.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما