تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
_ اوکتاویا اسپنسرفارس: «اوکتاویا اسپنسر»، بازیگر برنده اسکار هالیوود در انتقاد از صنعت سینمای هالیوود گفت: علی‌رغم ادعاها، نژادپرستی در این سینما همچنان بیداد می‌کند.
بازیگر برنده اسکار هالیوود از نژادپرستی در هالیوود می گوید

به گزارش حدیدنیوز «اوکتاویا اسپنسر»، بازیگر سیاهپوست هالیوود که سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم «کمک» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است، در مصاحبه‌ اخیر خود از نژادپرستی‌های موجود در صنعت سینمای هالیوود انتقاد کرد.

این بازیگر ۴۴ ساله گفت: علی‌رغم ادعاها، نژادپرستی در هالیوود بیداد می‌کند. بازیگران سیاهپوست و یا از نژادهای دیگر نمی‌توانند به راحتی در بخش‌های پرمنفعت این صنعت سینمایی مشغول به کار شوند.

وی افزود: من با آنکه برنده جایزه اسکار شده‌ام ولی همواره در سینما نقش‌های مکمل و کوچکی که چنگی به دل نمی‌زند، به من پیشنهاد می‌شود.

«اوکتاویا» در ادامه گفت: من نتوانستم فرصت مناسب در سینما را به دست آورم، برای همین تصمیم گرفته‌ام که فعالیتم را در حوزه تلویزیون ادامه دهم، آنها همواره به من پیشنهاد می‌کنند که نقش مادر نگران و پریشان احوال فلان پسر را بازی می‌کنی؟، من هم می‌گویم بله حتما ولی من قبلا هم بارها این نقش را بازی کرده‌ام.

وی افزود: البته این تبعیض‌ها تنها مخصوص سیاهپوست‌ها نیست، بلکه آسیایی‌ها، اسپانیایی‌ها و ... همه و همه از این موضوع بنج می‌برند. http://hadidnews.com/vdcdsf0s.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما