تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، حجم بنزین ۴۰۰ تومانی در کارتهای سوخت را به ۹۰۰میلیون لیتر رساند. حجم بنزین ۴۰۰ تومانی در کارتهای سوخت
حجم بنزین ۴۰۰ تومانی در کارتهای سوخت
 
به گزارش حدیدنیوز بیژن حاج‌محمدرض با اشاره به این که نسبت فروش بنزین ۴۰۰ تومانی به ۷۰۰ تومانی ۳۰ به ۷۰ است گفت: حجم بنزین ۴۰۰ تومانی در کارتهای سوخت به ۹۰۰ میلیون لیتر رسیده است.

وی تاکید: توزیع بنزین ۴۰۰ تومانی همچنان در جایگاه ها ادامه دارد و تاکنون دستور العملی مبنی بر محدودیت در فروش بنزین با این نرخ به جایگاهداران اعلام نشده است.

به گفته وی با وجود تعطیل بودن برخی جایگاه ها به دلیل تعمیرات یا بدهی، فروش بنزین در هفته گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد داشته است.

این جایگاهدار با اظهار این که از یک هفته پیش از عید سعید فطر آمادگی لازم برای عرضه خدمات سوخت‌رسانی در جایگاه ها فراهم شده بود گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز در حمایت از جایگاهها برای ارسال فرآورده دریغ نکرد؛ به طوری که قبل و بعد از عید سعید فطر توزیع فرآورده نفتی بدون وقفه صورت گرفت.

شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ۲۳ تیرماه اعلام کرد: ۱.۳ میلیارد لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی در کارتهای سوخت باقیمانده است که از این رقم ۱.۱ میلیارد لیتر مربوط به خودروهای سواری و ۲۰۰ میلیون لیتر مربوط به بنزین موتورسیکلت هاست. http://hadidnews.com/vdchwznx.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما