تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
بی توجه مدیران به سال فرهنگ و اقتصاد:

کتاب خواننده لس آنجلسی هم به نمایشگاه کتاب رسید

باز گذاشتن عرصه برای ناشران و امید بخشی به نویسندگان ضدانقلاب کمی با دغدغه های رهبری ناسازگار است تا جایی که هوا(فرهنگ) برای تنفس آلوده شده و جان نسل امروز و فردا را در خطر انداخته است.
به گزارش حدیدنیوز، درست در آغازین روزهای سالی که با نام فرهنگ آغاز شده، قرار است بزرگترین اتفاق فرهنگی کشور نیز رخ دهد و با همت مدیران فرهنگی کشور نمایشگاه کتاب به زودی دایر شود.



دغدغه های رهبری در زمینه فرهنگ آنقدر زیاد بودند که بارها در دیدار های مکرر نگرانی خود را هشدار داده اند که شاید مدیران و صاحب منصبان کمی در روند حرکتی خود تغییری ایجاد کنند اما تاکنون نه تنها شاهد هیچ عملکرد مثبتی از سوی مدیران فرهنگی نبوده ایم بلکه اخبار واصله از وزارت ارشاد چندان خوشایند به نظر نمی رسد.



از خبر حضور انتشارات حامی فتنه گرفته تا حضور کتاب شعر خواننده لس انجلسی که چندی است یاد وطن و عشق به میهن کرده و به ایران بازگشته است.



انتشارات کویر پس از چند دوره محرومیت از نشر امسال به همت مدیران فرهنگی حضور پررنگی در نمایشگاه کتاب دارد. این انتشارات از جمله ناشران حامی فتنه۸۸ است که با انتشار کتابی به نام لبخند ستیزان نوشته محمد جواد مظفر (از محکومین فتنه) ضمن توهین به روحانیت احکام قضاوت را نیز زیر سوال برده بود.



کتاب های خاک گرفته و بعضا جنسی! انتشارات چشمه و ثالث نیز خود را آماده می کنند تا در نمایشگاه کتاب در میان ناشران متعهد و خوش سابقه خود نمایی کنند. نشر «ثالث » از جمله ناشرانی است که همه ساله با ارائه‌ی‌ حجم انبوهی‌ از کتب ضاله در اشکال متنوع، حضوری فعال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشته است.



به نظر می رسد تدبیر باز گذاشتن عرصه برای ناشران و امید بخشی به نویسندگان ضدانقلاب کمی با دغدغه های رهبری ناسازگار و ناهمگون است تا جایی که هوا (فرهنگ) برای تنفس آلوده شده و جان نسل امروز و فردا را در خطر انداخته است.



حبیبِ روزهای شاد لس انجلس که پس از سال ها خوشگذرانی در غرب، این روزها در منطقه خوش آب و هوای ایران عزیز سکنی گزیده است نیز شعر هایش را کتاب کرده و قرار است با خیالی آسوده آنها را در نمایشگاه عرضه خواهد کند.



علی ایحال به نظر می رسد بی توجهی مدیران به رخداد های بزرگ در عرصه فرهنگ، یا نشات گرفته از مدبر نبودن آن هاست و یا خود دستی بر آتش دارند!



با این اوصاف و روندی که از ارشاد به گوش می رسد باید منتظر خبرهای تازه و داغتری نیز از حساسترین وزارت خانه دولت در سال فرهنگ و اقتصاد، باشیم. http://hadidnews.com/vdcfc0d0.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما