تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۶
11 میلیون شکایت‌مردمی در سامانه ثبت شده است

احتمال افزایش مشمولان سبد کالایی در مرحله دوم

در حال حاضر آنهایی که تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند برای دریافت سبد کالا پاسخ مثبت دریافت می‌کنند.
احتمال افزایش مشمولان سبد کالایی در مرحله دوم
به گزارش حدیدنیوز، مجری طرح توزیع سبد کالایی از احتمال افزایش مشمولان سبد در مرحله دوم خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود در مرحله بعد که یکی دو هفته آینده آغاز می شود همه مستمری بگیران تامین اجتماعی، مشمول دریافت سبد خواهند شد و بلافاصله به همه کارگران مشمول قانون کار سبد کالا تحویل می شود.
   
 
بهمن حاج‌علي با بيان اينكه هر گونه تغيير در جامعه هدف كارگري بايد از طرف وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي اعلام شود،گفت: در حال حاضر آنهایی که تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند برای دریافت سبد کالا پاسخ مثبت دریافت می‌کنند ولي محدوديت‌هايي براي كساني كه تحت پوشش تامين اجتماعي هستند وجود دارد.
 
وي با بيان اينكه بر اساس اعلام متوليان امر در وزارت كار تجديد نظر‌هايي در خصوص مشمولان سبد كالايي صورت خواهد گرفت، از احتمال افزايش مشمولان سبد در مرحله دوم خبر داد و افزود: البته تا كنون هيچ اعلام قطعي به ما صورت نگرفته است اما هيچ مشكلي در رابطه با تامين كالايي براي قشر بيشتري از جامعه نداريم.
 
مجري طرح توزيع سبد كالايي تصریح کرد: پيش بيني مي‌شود در مرحله بعد که یکی دو هفته آینده آغاز می شود همه مستمری بگیران تامین اجتماعی، مشمول دریافت سبد خواهند شد و بلافاصله به همه کارگران مشمول قانون کار سبد کالا تحویل می شود.
 
وي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه تا كنون 11 ميليون نفر شكايات خود را در سامانه *799# به ثبت رسانده‌اند، گفت: همچنين مردم مي‌توانند شكايات خود را در رابطه با نحوه تامين و توزيع به سامانه 124 اطلاع دهند تا با آنها برخوردهاي لازم صورت گيرد.
 
حاج علي خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های pos نیز که در فروشگاه‌های منتخب به کار گرفته شده است با اشکال مواجه شد، متصدیان می توانند از طریق شماره تلفن 22926426-8 مسائل خود را در میان بگذارند.
 
اين مقام مسئول با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه نگرانی برای کالای این سبد کالایی وجود ندارد، اظهار داشت: مردم می‌توانند در مهلت 15 روزه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کرده و سبد کالا دریافت کنند. http://hadidnews.com/vdcj8xe8.uqeoxzsffu.html
منبع : تهراپرس
نام شما
آدرس ايميل شما