تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
شاخص کل بورس در ۲۴۰ ثانیه ابتدایی معاملات با افزایش ۷۰۰ واحدی موفق به عبور از نیمه ۸۰ هزار واحد شد.
شاخص از نیمه ۸۰ هزار واحد گذشت/حرکت فرابورس پا به پای بورس
شاخص کل بورس در ۲۴۰ ثانیه ابتدایی معاملات با افزایش ۷۰۰ واحدی موفق به عبور از نیمه ۸۰ هزار واحد شد و ارزش بازار نیز در رکورد تازه‌ای ۳۹۵ هزار میلیارد تومان شده است.

به گزارش حدیدنیوز، شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات با عبور از نیمه ۸۰ هزار واحد موفق به ثبت رکورد تازه‌ای در ارزش بازار شد و رقم آن به ۳۹۵ میلیارد تومان رسیده است.



بنابر این گزارش نماد‌های حاضر در گروه‌های بانکی بیشترین و برترین تقاضای بازار را به خود اختصاص داده و صف‌های خرید میلیونی برای آن تشکیل شده است، به این ترتیب بانک ملت، بانک پاسارگاد، بانک پارسیان و بانک تجارت مجموعاً ۲۳۶ واحد در روند مثبت شاخص کل اثرگذار هستند.



این گزارش حاکی است در معاملات امروز برترین عرضه بازار به سرمایه‌گذاری صنعت نفت، سرامیک‌های صنعتی اردکان، فرآورده‌های نفت‌سوز ایران، فولاد خوزستان و حفاری شمال اختصاص دارد.



در بازار نقدی فرابورس نیز شاخص افزایش ۱۵ واحدی را تجربه کرده و برای اولین بار به مرز ۸۸۰ واحد رسید؛ همچنین ارزش بازار نیز رکورد تازه‌ای از خود به نمایش گذاشته و از مرز ۷۳ هزار میلیارد تومان گذشت؛ در این بازار پتروشیمی جم، پتروشیمی مارون، پتروشیمی خراسان، بانک سرمایه، بانک دی و داروسازی تولید‌دارو بیشترین تأثیرمثبت را بر شاخص گذاشتند. http://hadidnews.com/vdcizqar.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما