تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۱
برنامه تمام نشست‌های امروز نمایشگاه کتاب فرانکفورت با کمی تاخیر آغاز شد چرا که اعتصاب عمومی مردم باعث اختلال در حرکت قطارها شده بود.
اعتصاب عمومی در فرانکفورت

به گزارش حدیدنیوز، برنامه تمام نشست‌های امروز نمایشگاه کتاب فرانکفورت با کمی تاخیر آغاز شد چرا که بر اثر اعتصاب عمومی مردم باعث اختلال در حرکت قطارها شده بود. ضمن این که برخی نشست‌های روز اول نمایشگاه نیز کنسل شد.

همچنین صبح امروز از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح به وقت محلی از ۱۳ کشور اروپایی ۱۲ نویسنده برتر انتخاب‌ و به هرکدام ۵ هزار یورو جایزه اعطا شد.

بن بلوشی / کشور آلبانی، میلن روسکوف / بلغارستان، جان نیمیک / چک، ماکیس تسیتاس / یونان، ، ادنی ایر / ایسلند،

جانیس جوونس / لتونی، آرمین اوهری / لیختن اشتاین، پییر جی. مجلاک / مالت، اوگنجن اسپاهیچ / مونته‌نگرو، مارنته دمور / هلند، اوگل جسا ساج تیناک / صربستان، بیرگل اوگوز / ترکیه و اوی وایلد / انگلیس افرادی هستند که این جایزه را گرفتند.


در این نمایشگاه طی این مدت قرار است ۷۰ نویسنده تا روز پایانی حضور داشته باشند. این نویسنده ها اعم از برندگان نوبل و جوایز علمی انتخاب شده اند. این گزارش اضافه می کند هر ساله در کنار وزیر آموزش آلمان رئیس نمایشگاه فرانکفورت هم به استقبال نویسنده ها می‌آید.عصر امروز هم پائولو کوئیلو در مقابل مخاطبان خود حاضر می شود http://hadidnews.com/vdciyrap.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما