تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
رویترز: قیمت نفت آمریکا به علت افزایش ذخایر نفتی این کشور کاهش یافت و به ۹۹.۹۸ دلار رسید، در حالی ‌که نفت برنت در انتظار انتشار آمار مشاغل این کشور افزایش یافت و ۱۰۹.۷۷ دلار معامله شد.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از رویترز، با افزایش ذخایر نفتی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت در جهان در سایه عدم تقاضا قیمت نفت در جهان کاهش یافت.



قیمت نفت سبک آمریکا به کمتر از ۹۹ دلار در هر بشکه رسید. این قیمت پایین‌ترین رقم از ماه جولای است.







قیمت نفت برنت روند افزایشی خود را حفظ کرده است، چرا که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار آمار مشاغل آمریکا هستند؛ این آمار سرنخ‌هایی از تصمیم فدرال رزرو مبنی بر به تعویق انداختن یا اجرای برنامه تعدیل سیاست‌های انبساطی آن در سال جاری به سرمایه‌گذاران خواهد داد.







در لحظه انتشار این خبر هر بشکه نفت برنت دریای شمال با افزایش ۱۳ سنتی ۱۰۹.۷۷ دلار معامله شد و هر بشکه نفت سبک آمریکا با ۲۳ سنت کاهش ۹۸.۹۹ دلار فروخته شد.



تفاوت قیمتی نفت برنت و نفت سبک آمریکا به ۱۰.۷۸دلار رسید که بیشترین میزان از اواخر آوریل است.







کن هاسگاوا مدیر فروش کالاهای اساسی در ژاپن گفت: ذخایر بسیاری از نفت خام در آمریکا و در تمام جهان وجود دارد و هنوز بی‌ثباتی زیادی در مورد بهبود اقتصاد آمریکا وجود دارد، چرا که بحث‌های بسیاری در مورد سقف بدهی این کشور وجود دارد.







وی افزود: اساسا بازار نفت آمریکا زیاد قوی نیست، اما اگر اطلاعات مربوط به بیکاری بهتر از انتظار باشد، از نظر فنی نفت سبک این کشور می‌تواند امروز افزایش یابد.



انتشار اطلاعات مربوط به مشاغل آمریکا در ماه سپتامبر به علت تعطیلی دولت این کشور با تاخیر روبرو شده است؛ این اطلاعات قرار بود در ۴ اکتبر منتشر شود./فارس

http://hadidnews.com/vdcizvar.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما