تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
پارک‌های ملی هم با عدم تصویب بودجه فدرال تعطیل شدند

کاهش قیمت نفت آمریکا به دنبال تعطیلی دولت این کشور

قیمت نفت در بازارهای جهانی به دنبال تعطیلی دولت فدرال آمریکا و نگرانی سرمایه‌گذاران کاهش یافت.
کاهش قیمت نفت آمریکا به دنبال تعطیلی دولت این کشور
قیمت نفت در بازارهای جهانی به دنبال تعطیلی دولت فدرال آمریکا و نگرانی سرمایه‌گذاران کاهش یافت و قیمت هر بشکه نفت آمریکا به ۱۰۱.۹۴ دلار کاهش یافت.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از رویترز، قیمت نفت امروز سه شنبه به علت بسته شدن فعالیت دولت آمریکا و نگرانی سرمایه‌گذاران از این موضوع، به کمترین میزان در ۷ هفته گذشته رسید.



همچنین سرمایه‌گذاران کاهش تنش‌ها در مذاکرات هسته‌ای ایران را رصد می‌کنند و این عامل نیز بر قیمت نفت تاثیر دارد.



دولت فدرال آمریکا امروز برای نخستین بار در ۱۷ سال گذشته با اجبار بیش از یک میلیون نفر به مرخصی بدون حقوق، تعطیلی پارک‌های ملی و متوقف کردن پروژه‌های تحقیقاتی درمانی تعطیل شد.



تئو سی هوا رئیس موسسه سرمایه‌گذاری فیلیپز فیوچر گفت: تعطیلی دولت آمریکا و اجبار صدها هزار کارمند دولت این کشور به مرخصی بدون حقوق، منجر به کاهش تقاضا برای نفت در این کشور خواهد شد و قیمت‌ها را کاهش خواهد داد.



هر بشکه نفت برنت دریای شمال با کاهش ۷۴ سنتی به ۱۰۷.۶۳ دلار رسید. نفت سبک آمریکا نیز ۳۹ سنت کاهش یافت و ۱۰۱.۹۴ دلار در هر بشکه معامله شد.



قیمت نفت ماه گذشته با کاهش تنش‌ها در مورد ایران و سوریه و افزایش عرضه نفت کاهش یافت.



کن هاسگاوا مدیر فروش یک شرکت نفتی در ژاپن گفت: عوامل مهمی که بر بازار موثر بودند، برطرف شده‌اند. من نمی‌توانم عوامل ایجاد کننده تشنجی برای نفت در بازار پیدا کنم.



وی افزود: جدول‌های فنی حاکی از سقوط قیمت نفت آمریکا به ۱۰۰ دلار در هر بشکه است.



به گزارش رویترز، همچنین در چین انتشار آمارهای ضعیف‌تر از انتظار در بخش تولید در ماه سپتامبر بر نگرانی‌ها افزوده است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت نفت، وجود نشانه‌هایی مبنی بر بهتر شدن روابط ایران و آمریکا است. http://hadidnews.com/vdcauunu.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما