تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد

رایتل کاملا و همراه اول در ۴ استان ابری است

شرکت زیرساخت برنامه دارد که ترافیک اپراتورها را از طریق شبکه (ابر زیرساخت) برقرار کند.
رایتل کاملا و همراه اول در ۴ استان ابری است
 براین اساس ارتباط رایتل از ابتدا از طریق ابر بود. ارتباط همراه اول در ۴ استان از طریق ابر است و ایرانسل نیز روی ابر برگردان خواهد شد.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت حسن کریمی افزود: پیش از این ارتباطات این اپراتورها به صورت نقطه به نقطه تأمین می‌شد که با پیگیری و هماهنگی با اپراتورها و به منظور افزایش کیفیت ارتباطات، استفاده از ابر زیرساخت جایگزین لینک‌های نقطه به نقطه شد.



معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: در این شیوه جدید احتمال ایجاد اختلال و قطعی در شبکه اپراتورهای همراه کاهش می‌یابد و سرعت برقراری مکالمات و کیفیت ارتباطات بویژه در ارتباطات سیار افزایش می‌یابد.



وی تصریح کرد: از سوی دیگر در این نوع سرویس‌دهی، امکان ارائه موافقت نامه سطح خدمات ( SLA) از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها فراهم خواهد شد.



کریمی افزود: در این راستا شرکت ارتباطات زیرساخت آماده است با ارائه سطوح بالای کیفیت ارتباطات مانند الماس و طلا، خدماتی با کیفیت مناسب را به این دسته از مشتریانش ارائه دهد.



وی توضیح داد: هم اکنون ارتباط همراه اول به مقصد تلفن دیگری از همراه اول، در چهار استان قم، مازندران، ایلام و زنجان از طریق شبکه یا همان ابر زیرساخت تأمین می‌شود و در سایر استان‌ها نیز به تدریج ارتباط این اپراتور به این شیوه برقرار خواهد شد .



معاون شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: همزمان برگردان شبکه ایرانسل به همین ترتیب در دست اجراست و ارتباط رایتل از همان ابتدا از طریق شبکه ابر زیرساخت تأمین شده است. http://hadidnews.com/vdcg3u9x.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما