تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۷
مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن:

ضرر ۱۲۰۰ تومانی با فروش هرکیلو تخم‌مرغ

در حال حاضر قیمت تخم مرغ درب مرغداری ۳۳۰۰ تومان است که این نرخ ۱۲۰۰ تومان زیر قیمت تمام شده است.
ضرر ۱۲۰۰ تومانی با فروش هرکیلو تخم‌مرغ
به گزارش حدیدنیوز، هدایت اصغری  در مورد وضعیت بازار و فروش تخم مرغ اظهار داشت: بازار تخم مرغ، وضعیت نگران کننده ای دارد زیرا قیمت‌ها در حال حاضر ۱۲۰۰ تومان زیر قیمت تمام شده به فروش می رسد. قیمت مصوب وزارت جهاد برای تخم مرغ(مصرف کننده) هر کیلو ۴۳۰۰ تومان است ولی برای ما ۴۵۰۰ تومان تمام می شود.



مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد:‌ در حال حاضر قیمت تخم مرغ درب مرغداری ۳۲۰۰ الی ۳۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد و این نرخ ۱۲۰۰ تومان زیر قیمتی است که برای مرغداران تمام می‌شود و این  روند اگر ادامه پیدا کند گلّه‌های در حال تولید حذف و مرغداران متضرر می شود. در نهایت نیز در این چرخه باطل، با کاهش تولید مصرف کنندگان مجدد تخم مرغ را باید با نرخ بالا تهیه کنند.



وی از برگزاری جلسه صبح امروز در وزارت جهاد خبر داد و گفت: در این جلسه قرار است متولیان مرغ و تخم مرغ، سیاست‌های حمایتی موردنظر این بخش را بررسی کنند.



اطلاعات بیشتر در: http://www.eranico.com/fa/content/۱۷۷۵۹/%d۸%b۶%d۸%b۱%d۸%b۱-%db%b۱%db%b۲%db%b۰%db%b۰-%d۸%aa%d۹%۸۸%d۹%۸۵%d۸%a۷%d۹%۸۶%db%۸c-%d۸%a۸%d۸%a۷-%d۹%۸۱%d۸%b۱%d۹%۸۸%d۸%b۴-%d۹%۸۷%d۸%b۱%da%a۹%db%۸c%d۹%۸۴%d۹%۸۸-%d۸%aa%d۸%ae%d۹%۸۵%e۲%۸۰%۸c%d۹%۸۵%d۸%b۱%d۸%ba#ixzz۲hbLmAI۱Y

منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد.

http://hadidnews.com/vdcezp8w.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما