تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات از کاهش قیمت میوه های نوبرانه در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز،‌ حسین مهاجران در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: تا چند روز آینده با ورود بار جدید به میادین قیمت میوه کاهش پیدا خواهد کرد.

سیب درجه یک کیلویی ۲۰۰۰ تومان

وی افزود: پنج تا شش درصد سیب درجه یک بازار از دماوند، مراغه و میانه تامین می شود که با قیمت کیلویی ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰ به فروش می رسد. در کنار آن سیب های کوچکتر با قیمت ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

مهاجران تاکید کرد: از این به بعد درون سیب های سرخ پوک و تیره خواهند شد اما سیب زرد کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت.

کیوی کیلویی ۲۵۰۰ تومان

او یادآور شد: پرتقال کیلویی ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و کیوی کیلویی ۲۵۰۰ تومان به فروش می رسند و نارنگی دیگر در بازار موجود نیست.

به گفته وی خرید کیوی در ایام عید به دلیل گرانی پرتقال خوب و رضایت بخش بود و اگر این خرید صورت نمی گرفت در این زمان کیوی به دلیل برداشت زود و برگشت کیوی صادراتی دور ریز می شد.

توت فرنگی کیلویی ۱۶ هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات گفت: توت فرنگی کرج در حال حاضر با قیمت کیلویی ۱۶هزار تومان به فروش می رسد که این قیمت زیاد است و با آمدن توت فرنگی گرگان و سنندج این قیمت کاهش پیدا خواهد کرد.

گوجه سبز کیلویی ۱۳ هزار تومان

وی گفت: گوجه سبز که از دو مرکز در ساوه و گرمسار برداشت می شود نیز در حال حاضر با قیمت کیلویی ۱۳ هزار تومان به فروش می رسد که درسال جاری زمین های زیر کشت گوجه سبز ساوه دچار سرمازدگی شده اند.

هندوانه مرغوب کیلویی۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان

مهاجران خاطرنشان کرد: همچنین هندوانه کیلویی ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ و ریز قالب های آن کیلویی ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

موز کیلویی ۴۶۰۰ تومان

وی افزود: موز که قیمت آن با نرخ دلار مشخص می شود در میدان تنی ۸۰۰ دلار تمام و کیویی ۴۶۰۰ تومان عرضه می‌شود. اگر دلار تک نرخی شود این قیمت به کمتر از ۳۰۰۰ تومان کاهش می‌یابد.

وی در پایان گفت: میوه هایی همچون نارنگی پاکستانی، آناناس، انبه، زنجفیل و نارگیل به صورت قاچاق از بازارچه های مرزی وارد می شوند و به دلیل ورود قاچاق نمی توان برای آنها قیمتی در نظر گرفت. http://hadidnews.com/vdcd590f.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما