تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۰
ثبت ۳۳۵ واحد رشد در پایان معاملات

عقب نشینی شاخص از قله ۶۷ هزارتایی

در پایان معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل با افزایش ۳۳۵ واحدی در مرز ۶۷ هزار واحد متوقف شد.
عقب نشینی شاخص از قله ۶۷ هزارتایی
در حالی که شاخص بورس صبح امروز با ۴۰۱ واحد رشد ۶۷ هزار واحد را پشت سر گذاشت در پایان معاملات امروز با ثبت۳۳۵ واحد، در مرز ۶۷ هزار واحد متوقف شد و ارزش بازار نیز به بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان رسید.

به گزارش حدیدنیوز، در پایان معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل با افزایش ۳۳۵ واحدی در مرز ۶۷ هزار واحد متوقف شد.



همچنین ارزش جاری بازار نیز به بیش از ۳۲۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و ارزش معاملات امروز با جابجایی بیش از ۶۰۱ میلیون برگ سهم به ۳۱۶ میلیارد تومان رسید.



امروز نمادهایی همچون پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان، پالایش نفت اصفهان، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، معدنی و صنعتی چاردملو بیشترین تأثیر بر افزایش و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.



به این ترتیب نمادهایی همچون لبنیات کالبر (پس از شمول رفع گره معاملاتی)، عمران و توسعه فارس، صنایع آذرآب، پارس دارو، داروسازی اسوه، صنایع خاک چینی و تأمین ماسه ریختگری بیشترین افزایش قیمت را رقم زدند، اما در مقابل بیمه دانا، نورد آلومینیوم، صنایع کاغذسازی کاوه، تولیدمحور خودرو، قند شیرین و پارس الکتریک با کاهش قیمت روبه‌رو شدند.



نماد معاملاتی کشتیرانی همچنان در صدر برترین تقاضای بازار قرار دارد و به دنبال آن صنایع آذرآب، تایدواتر خاورمیانه، اوره صنعتی بارز، کنترسازی،‌ گروه داروسازی سبحان و سرمایه‌گذاری صنعت نفت با افزایش تقاضای بازار مواجه شدند اما در مقابل بیمه دانا، نیروترانس، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، قند شیرین خراسان، نورد آلومینیوم، بانک پاسارگاد و پاکسان مورد عرضه قرار گرفتند.



در بازار نقدی فرابورس نیز شاخص کل برای اولین بار به مرز ۷۵۵ واحد نزدیک شد و ارزش بازار اول و دوم نیز با افزایش حدود یک هزار میلیارد تومانی به بیش از ۶۳ هزار میلیارد تومان رسید.



در این بازار بیشترین تأثیر بر شاخص را پالایش نفت لاوان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت تهران، نفت ایرانول، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی زاگرس و تأمین مواد اولیه صبانور گذاشتند. http://hadidnews.com/vdcd9o0x.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما