تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
بازگشت غول‌های آمریکایی به جاده‌های ایران

واردکننده خودرو آمریکایی اسپانسر تیم ملی فوتبال شد!

شرکت واردکننده خودرو آمریکایی "ائل خودرو ارس"، اسپانسر مالی فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران شد.
واردکننده خودرو آمریکایی اسپانسر تیم ملی فوتبال شد!



به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴ چندی پیش و در اردیبهشت ماه بود که گزارشی با عنوان " بازگشت غول‌های آمریکایی به جاده‌های ایران" منتشر کردیم که در این گزارش به واردات خودروهای آمریکایی جنرال موتور و شورولت توسط شرکت "ائل خودرو ارس" اشاره شد.

مشکل اینجا بود که این خودروها علاوه بر آمریکایی بودن بالای ۲۵۰۰ سی‌سی بودند که طبق قانون واردات اینگونه خودروها به کشور ممنوع است.

ماجرا در اصل از این قرار است که آمریکا به وسیله های مختلف و اعمال فشار بر شرکت‌های مختلف مانند تویوتا، پژو و کیا، آنها را مجبور به اعمال تحریم علیه ایران می‌کنند و از ورود هر گونه تجهیزات و خودروهای خارجی به ایران جلوگیری می کنند.

از طرفی حال که بازار داخلی ایران تشنه خودرو شده با ایجاد بازار برای خود به شرکت جنرال موتور که در آستانه سقوط است کمک می‌کند.

اما روز گذشته خبری منتشر شد که تعجب بسیاری از کارشناسان خودرو را بر انگیخت.

شرکت واردکننده خودرو آمریکایی "ائل خودرو ارس"، اسپانسر مالی فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران شد.

به نظر می‌رسد که مهره چینی در این حوزه به خوبی برای شرکت آمریکایی در حال چیده شدن است و شرکت وارد کننده خودرو آمریکایی با استفاده از لابی هایی که از طریق اسپانسری فدراسیون فوتبال به دست می‌آورد می‌تواند بازار خود را گسترش دهد.

آیا قبل از اینکه این اقدام انجام شود هیچگونه تحقیقی در این خصوص نشده است که یک شرکت آمریکایی پشتوانه تیم ملی فوتبالی شود که قرار است به عنوان نماینده ایران در جام جهانی به میدان رود و میلیاردها بیننده آن را تماشا کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین وزارت ورزش و جوانان باید در این موضوع پاسخگو باشند. http://hadidnews.com/vdcaaynu.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

نادر
چی میگین شما .نشستین برای خودتون میبرینو میدوزین.خب پرایدو اسپانسرش کنین
ali
حالا مگه چی شده انقدر بزرگش می کنید