تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
مدیر مهندسی شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن و حمل و نقل هوایی گفت: توجه به انبوه سازان واستفاده از مصالح استانداردبايد سرلوحه وظايف خود قراردهيم.
به گزارش حدیدنیوز، بختياري در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه مصالح و ساخت وسازهاي كشور ما غير استاندارد هستند ، گفت: بايد از هر دو جهت به موضوع كيفيت و استفاده از مصالح استاندارد اهميت دهيم.



وي ادامه داد: در برخي موارد سازندگان و توليد كنندگان اقدام به ساخت وساز هاي غير استاندارد مي كنند و استفاده از مصالح بي كيفيت نيز در بخش مصالح كم نيست.



مدیر مهندسی شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن و حمل و نقل هوایی در ادامه اظهار داشت:‌ اهميت به بحث كنترل و نظارت در هردو بخش لازم و ضروري است.



بختياري در ادامه افزود: کنترل و نظارت از جمله مهمترین اقدامات ساخت و ساز استاندارد محسوب می‌شوند و در صورت فعال‌سازی بخش کنترل، مشکلات استاندارد سازی کاهش می‌یابد.



وي با اشاره به اينكه توجه به انبوه سازان بايد سرلوحه وظايف خود قراردهيم ، افزود: توجه به شان مصرف كننده و رفاه كيفيت كالا را بايد در ساخت وسازها خود قرار دهيم.



مدیر مهندسی شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن و حمل و نقل هوایی در ادامه افزود: به تارگي اقدام به طراحي ديوار پيش ساخته كرده ايم كه وزن بسيار سنگيني از مصالح را تحمل مي كند.



بختياري در ادامه خاطر نشان كرد:  باید استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و بهینه سازی در کنار استاندارد سازی مورد توجه قرار گیرد. http://hadidnews.com/vdciupar.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما