تاریخ انتشار :شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۲
در نخستین واکنش به تحولات سیاسی

دلار در بازار به ۳۰۳۰ تومان بازگشت

قیمت انواع ارز که صبح امروز شنبه در نخستین واکنش به تحولات سیاسی در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل متحد در آمریکا.
دلار در بازار به ۳۰۳۰ تومان بازگشت
قیمت ارز که صبح امروز شنبه در نخستین واکنش به تحولات سیاسی در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل متحد در آمریکا، با ریزش قیمتها هفته را آغاز کرده بود، از ظهر امروز دوباره افزایش یافت.

به گزارش حدیدنیوز، قیمت انواع ارز که صبح امروز شنبه در نخستین واکنش به تحولات سیاسی در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل متحد در آمریکا، کاهش یافته بود، از ظهر امروز دوباره افزایش یافته است.
قیمت دلار که روز پنجشنبه ۳۰۵۵ تومان بود، امروز صبح در بازار تا ۲۹۶۵ تومان کاهش یافت اما از ظهر امروز بنا به دلایلی، با افزایش مواجه شده و به بیش از ۳۰۰۰ تومان رسیده است.
فعالان بازار ارز، افزایش قیمت ارز در بازار را بی ارتباط با اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه قیمت ارز در بازار به کف رسیده، نمی دانند.
آنان همچنین از احتمال کاهش قابل توجه عرضه ارز به بازار توسط بانک مرکزی برای جلوگیری از نوسانات شدید قیمتها در این بازار خبر می دهند.
صمد کریمی مدیرکل مبادلات ارزی بانک مرکزی هم در روزهای اخیر در یک برنامه زنده تلویزیونی گفته بود: هدف جدید بانک مرکزی در بازار ارز، جلوگیری از نوسانات شدید قیمتی و اجازه ندادن به بروز دوباره نوسانات چشمگیر قیمتی است.
در حال حاضر نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار ۹۶۱ هزار تومان، طرح قدیم ۹۵۷ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۳۱۰ هزار تومان و گرمی ۲۰۲ هزار تومان اعلام شد.
همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۳۷ دلار است.
در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۰۳۰ تومان، هر یورو ۴۰۷۰ تومان، هر پوند را ۴۸۵۰ تومان و هر درهم امارات را ۸۲۲ تومان اعلام کردند. http://hadidnews.com/vdcfj0d0.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما