تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۶
پاییز پر و پیمان تلویزیون؛ آنتن زنده می‌شود

«ماتادور»، «پژمان» و «همه بچه های ما» در آستانه پخش

پخش مجموعه طنز «پژمان»، سریال «ماتادور» نیز در کنداکتور هفته آینده شبکه یک جای گرفت.
«ماتادور»، «پژمان» و «همه بچه های ما» در آستانه پخش

پس از قطعی شدن زمان دقیق پخش مجموعه طنز «پژمان»، سریال «ماتادور» نیز در کنداکتور هفته آینده شبکه یک جای گرفت.


به گزارش حدیدنیوز، شبکه سوم سیما پس از ماه‌ها سرانجام با پخش آنونس های «پژمان» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از آغاز این سریال طی هفته آینده خبر داد.



بر همین اساس پژمان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۴۵/۲۰ در ۲۵ قسمت روی آنتن خواهد رفت  همچنین سریال پلیسی «ماتادور» نیز که آنونس های آن از چندی پیش روی آنتن شبکه یک رفته، از شنبه ششم مهر به صورت پنج شب در هفته ساعت ۱۰/۲۱ به پخش خواهد رسید. تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱۰/۱۵ خواهد بود.

 



این سریال به کارگردانی فرهاد نجفی که جایگزین مجموعه «نوشدارو» (جواد اردکانی) می‌شود، به مناسبت هفته نیروی انتظامی تولید شده است. این سریال سال گذشته تصویربرداری شد و به تازگی نیز چند سکانس دیگر آن نیز جلوی دوربین رفت.



پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، سام درخشانی، علیرام نورایی، تیرداد کیایی، مجید واشقانی، لیندا کیانی، مجید مشیری، هدایت ا... سجادی، سیروس همتی و پوریا پورسرخ در این سریال بازی داشته اند.  





داستان مجموعه به نویسندگی آرش قادری درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان ایران می شود و یک گروه پلیس، حفاظت از وی را به عهده می گیرند، در همین حال یک گروه تروریست که از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند، قصد دارند او را ترور کنند.



پخش مجموعه تلویزیونی «همه بچه های ما» با بازی ستاره اسکندری، امیرآقایی ، محمود عزیزی ، ثریا قاسمی، نسرین مقانلو و محمد جعفری نیز از نیمه مهر ماه آغاز می شود.



در این مجموعه ۲۸ قسمتی خواهید دید : امیر و فرزانه که پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزندی شده اند ، طی حادثه ای زندگی‌شان دستخوش اتفاقاتی عجیب و دور از انتظار می شود. آن دو تصمیم می گیرند که دارایی خود را هزینه نگهداری و سرپرستی بچه های بی سرپرست و بد سرپرست کرده و در این مسیر با ....



این مجموعه به کارگردانی تاجبخش فنائیان و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی ساخته شده است و از اواسط مهر ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdchzvni.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما