تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۰
پژمان بازغی به زودی برای کار "سروها ایستاده می‌میرند" به کردستان عراق می‌رود.
انشالله زنده برگردیم!
به گزارش حدیدنیوز،  پژمان بازغی که این روزها در شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین سریال ویژه شب‌های قدر شبکه دو با نام "بوی باران" قرار گرفته است در گفتگو با مهر درباره انگیزه‌هایش از حضور در یک اثر دفاع مقدسی دیگر برای پخش در شبکه دو، پس از توقف تولید "دولت مخفی" به کارگردانی عبدالحسن برزیده اظهار نظر کرد.



وی در این زمینه گفت: فکر می‌کنیم بدنمان دیگر به این چیزها عادت کرده است! متاسفانه "دولت مخفی" نصفه رها شد اما مسئولان قول داده‌اند دوباره پروژه را راه بیندازند. بخش عمده‌ای از کار در اردوگاه باقی مانده که انشالله اگر تصویربرداری و کار تمام شود، تصور می‌کنم "دولت مخفی"‌سریال خوبی از آب دربیاید.





بازغی در پاسخ به اینکه ایجاد این فاصله چقدر بازیگران را از راکوردهایشان دور می‌کند و به حس و حال آنها برای ایفای نقش ضربه می‌زند، تصریح کرد: بسیار زیاد. بالاخره نزدیک به ۹ ماه است کار متوقف شده و من در این مدت کارهای زیادی انجام داده‌ام و شخصیت‌های مختلفی را بازی کرده‌ام. این از سختی‌های کار ما است.



این بازیگر درباره یکدستی کار با وجود این فاصله توضیح داد: البته بخش اردوگاه سریال، بخش مستقلی به حساب می‌آید و سن من در آن بخش بالا می‌رود. اما فکر می‌کنم این موضوع جزو مشکلات است. هر کسی کاری انجام می‌دهد دوست دارد خروجی کارش را زودتر ببیند. اما تا تصویربرداری دوباره شروع شود و کار به پخش برسد، زمان زیادی نیاز خواهد بود.



وی که ایفای نقش امیررضا در "بوی باران" را برعهده دارد، درباره این شخصیت اظهار کرد: او جوان نسل بعد از جنگ اما علاقمند به این حوزه است. امیررضا طی اتفاقی که از طریق دوست خواهرش برایش رخ می‌دهد متوجه می‌شود که خانواده محیا به دنبال هویتشان می‌گردند و او چون با تاریخ جنگ آشنایی دارد، سعی می‌کند کمکشان کند تا به آن چیزی که می‌خواهند برسد.





بازغی همچنین درباره حضور در سینما گفت: امسال فیلم سینمایی "سایه‌های سپید مه" را با مجید مصطفوی کار کردم. فیلم سینمایی "مدعی" را هم با حسین تبریزی کار خواهم کرد که احتمالا به جشنواره فجر برسد.



وی در پایان توضیح داد: در حال حاضر با شهرام مسلخی برای فیلمی قرارداد دارم که اگر تا ۱۰ روز آینده اتفاق خاصی نیفتد ساخت آن آغاز می‌شود. نام این کار "سروها ایستاده می‌میرند" است و جالب آنکه این فیلم هم دفاع مقدسی است و در کردستان عراق فیلمبرداری می‌شود. انشالله زنده برگردیم!

http://hadidnews.com/vdcc4pqi.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما