تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
عملکرد تبلیغی رسانه ملی در برنامه های مناسبتی

مناسبت های مختلف و آمار های غلط در صدا و سیما

متاسفانه مدیران رسانه ای ما فقط برای مناسبت ها سعی می کنند با شعار های دهان پر کن و آماری در جلسات مصنوعی راهی غلط رابه مخاطب نشان دهند .
مناسبت های مختلف و آمار های غلط در صدا و سیما
متاسفانه مدیران رسانه ای ما فقط برای مناسبت ها سعی می کنند با شعار های دهان پر کن و آماری در جلسات مصنوعی راهی غلط رابه مخاطب نشان دهند .
 

به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس مناسبت های مختلف همواره مجالی تازه است برای مدیران مسئولیت پذیر رسانه ملی تا با ایراد سخنان زیبا و تمجید آمیز تمام تلاش خود را در مسیر هر چه با شکوه تر برگزار شدن آن مناسبت خاص و پاسداشت آن در رسانه ملی به کار ببندند اما با گذشت زمان این مسئله بیش از پیش برای همگان آشکار شده که سخن گفتن از برنامه های مناسبتی تنها دکانی بزرگ است که مدیران صدا و سیما از آن برای بیرون کشیدن فیلم و سریال های تکراری یا برنامه های تولیدی ۱۰ سال قبل خود استفاده می کنند؛ که هم آنتن را پر می کند و هم به بهانه زنده نگه داشتن خاطرات دیگر نیازی به زحمت دادن خود در زمینه تولید برنامه تازه را ندارند !



بر این اساس در شرایطی که پرداختن به موضوع دفاع مقدس همواره مورد تاکید مدیران صداوسیما بوده، هفته دفاع مقدس از جمله مناسبت‌هایی است که انتظار می‌رود رسانه با تلاشی مضاعف به استقبال آن رود ؛ علی دارابی (معاون سیما) و علی طلوعی (مسؤول پروژه‌های دفاع مقدس سیما) در نشست‌هایی جداگانه بر اهمیت موضوع دفاع مقدس برای رسانه تاکید کردند و حتی معاون سیما از ۱۰۰ فیلمنامه نمایشی آماده‌ی ساخت در حوزه دفاع مقدس در تلویزیون خبر داد اما این تمام حقیقت ماجرانیست !



علی دارابی در شرایطی سخن از پروژه های فاخر سینمایی در زمینه دفاع مقدس می کند که الان چند سالی است هفته دفاع مقدس در رسانه ملی ختم می شود به چند سرود قدیمی یا به یاد قدیم ها پخش برنامه های روایت فتح شهید آوینی و از فیلم و سریال ها هم که نگوییم بهتر است همه شده خاطره و آنقدر آنها را نشان داده اند که در بعضی اوقات برای پخش دچار اختلال می شوند .



متاسفانه مدیران رسانه ای ما فقط برای مناسبت ها سعی می کنند با شعار های دهان پر کن و آماری در جلسات مصنوعی راهی غلط رابه مخاطب نشان دهند ، غافل از اینکه بسیاری از پروژه های دفاع مقدس در رسانه ملی یا به دلیل نرسیدن بودجه تعطیل می شوند و یا به دلیل بی اهمیتی مسئولین دچار ضعف و عقب ماندگی در ساخت !



به جای آنکه با  ورود نسل تازه به سینمای دفاع مقدس باتوجه به فاصله گرفتن سینماگران این عرصه از فیلم جنگی (حاتمی‌کیا، درویش، حمیدنژاد، برزیده و...)یا فقدان آنها (رسول ملاقلی‌پور) به عنوان راهی برای تداوم حیات این ژانر  مورد توجه قرار گیرد ؛ این روز ها تربیت فیلمساز دفاع مقدس هم به فراموشی سپرده شده و فقط  بها دادن به سینمای جنگ در حد حرف ، آمار و ارقام واهی است . http://hadidnews.com/vdcgny9x.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما