تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۶
خانم "ب" در یادداشتی وبلاگی در وبلاگ روزنامه‌ "یولاندز پستن" دانمارک همه‌ مردان مسلمان را به "تجاوز، آزار و اذیت و کشتن دختران خود" متهم کرده بود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سایت دویچه وله، دادگاه عالی دانمارک، ف. ب را که در یادداشتی، مردان مسلمان را به تجاوز، خشونت و به قتل رساندن دختران خود متهم کرده بود، به اتهام نژادپرستی و نفرت‌پراکنی به ۵ هزار کرون جریمه یا ۵ روز حبس محکوم کرد.




دویچه وله در ادامه افزود: این هنرمند ایرانی-دانمارکی به اتهام "نژادپرستی" در دادگاه عالی دانمارک مجرم شناخته شد. خانم "ب" در یادداشتی وبلاگی در وبلاگ روزنامه‌ "یولاندز پستن" دانمارک همه‌ مردان مسلمان را به "تجاوز، آزار و اذیت و کشتن دختران خود" متهم کرده بود.







او در یادداشت خود  اسلام را دینی "ضدبشر" دانسته و نوشته بود:« این نشانه‌ فرهنگی بدوی است، اصلا اگر بتوان این را فرهنگ دانست.»







این زن همچنین به قرآن  اتهام واهی "غیراخلاقی" بودن وارد کرده و مدعی شده که این کتاب مقدس از دو کتاب دیگر آسمانی یعنی انجیل و تورات بی‌مایه‌تر است.







دادگاه شهر آرهوس دانمارک در دسامبر گذشته وی را به اتهام "نژادپرستی" و "نفرت‌پراکنی" محاکمه کرد. بعد از ارائه حکم، پرونده به دادگاه عالی دانمارک فرستاده شد.







دادگاه عالی دانمارک نیز با تایید حکم دادگاه بدوی، اتهامات را وارد دانست و او را به ۵ هزار کرون دانمارک جریمه نقدی یا ۵ روز حبس محکوم کرد.







پس از این حکم بود که در اظهارات کذب دیگری مدعی شد که نگفته همه‌مردان مسلمان "متجاوز" هستند و افزود:« احمقانه است اگر کسی چنین باوری داشته باشد.»







این چهارمین پرونده‌ قضایی در ماه‌های اخیر در دانمارک است که حکم آن بر اساس قوانین ضد نژادپرستی کشور صادر می‌شود.







اولین پرونده متعلق به لارس هدگارد، رئیس "جامعه رسانه‌های آزاد" یود که در یک مهمانی‌ اظهاراتی نژادپرستانه علیه مردان مسلمان ابراز کرد.







گفتنی است بر خلاف دویچه وله که وی را یک هنرمند می خواند تنها هنر این زن برهنه شدن علنی در حمایت از زنانی بوده است که برهنگی را برابر با آزادی می دانند.







پیشتر وی در حمایت از یک دختر مصری که عکس های برهنه خود را در فیس بوک منتشر کرده بود اقدام به انتشار عکس های برهنه خود و راه اندازی کمپین حمایت از وی کرده و نوشت: "یکبار دیگر زنان ایرانی همگام با زنان دیگر کشورها ثابت کردند که آزاده هستند و آزادی را ارج می نهند!"







وی همچنین در حمایت از برهنه شدن دختر مصری نوشته بود: همه ما علیا ماجده هستیم، همه ما می خواهیم از حقوق انسانی خود برخوردار باشیم. همه ما می خواهیم مالک بدن خود باشیم، اما در کشورهای اسلامی آیا کسی چنین جراتی داشته است؟!







البته بر خلاف آرزوهای حقیر و غیراخلاقی این زن که آن را به زنان پاکدامن ایرانی نسبت می دهد او و دوستانش انگشت شمارش در این بیراهه تنها ماندند و اقدام ناشایست وی با بی توجهی گسترده مواجه شد. گرچه اندک افرادی هم که به عکس های منتشره وی مراجعه کرده بودند پیام هایی نثارش کردند که مضمون جملگی آنها این بود: تو یک عقده ای روانی هستی. http://hadidnews.com/vdciuvar.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما