تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۰
تیم فوتبال سپاهان به پیروزی رسید تا به رده سوم صعود کند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شدند.
پیروزی سپاهان بر پرسپولیس در روزی که قهرمانی زیرذره بین رفت!
بازی سپاهان و پرسپولیس با نتیجه ۲ - ۰ به نفع میزبان به پایان رسید .تیم فوتبال سپاهان به پیروزی رسید تا به رده سوم صعود کند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شدند.

به گزارش حدیدنیوز، با برگزاری دیدار نخست هفته دهم لیگ برتر، در حساس ترین دیدارها سپاهان اصفهان در خانه خود میزبان سرخپوشان پایتخت شد.


دیدار دو تیم استقلال تهران و مس کرمان نیز به علت صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است تا پرونده دیدارهای هفته دهم فعلا با همین ۷ دیدار بسته شود.


داماش گیلان۱ - ۰ تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازي این روزها با چالش عدم نتیجه گیری در خانه مواجه است.طرفداران تیم هم با فشاری که روی کادر فنی و بازیکنان دارند شرایط را سخت تر کرده اند.با این وجود سرخپوشان تبریز همچنان از مدعیان قهرمانی هستند.


تک گل این دیدار توسط امین متوسل زاده وارد دروازه تراکتور شد.



فجرسپاسي ۲ - ۱ استقلال خوزستان

ویسی همچنان تحت فشار است.فشار از ناحیه هواداران متعصبی که از نتایج و جایگاه تیمشان ناراضی اند.گرچه فجر هم از فانوس به دستهای لیگ است اما با شوک تغییر سرمربی همراه بوده است.


گل ها:


جابر انصاری ، محمد حیدری از تیم فجر سپاسی

میلاد میداوودی از تیم استقلال خوزستان



نفت تهران ۰ - ۰ ملوان


ملوانی ها با یک امتیاز حساسی که از تبریز مقابل تراکتور به دست آوردند این بار به مصاف یکی دیگر از مدعیان لیگ رفتند . تیم بی حاشیه نفت تهران در این بازی میزبان بود .


صباي قم ۲ - ۱راه آهن


دیدار دو تیم صبای قم و راه آهن نیز یکی از دیدارهای حساس لیگ است.هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز اساسی داشتند.صبا می خواهد خود را از نیمه پایین جدول در یک بازی خانگی بالا بکشد و از طرف دیگر ابراهیم زاده در راه آهن در بحرانی فرو رفته که برای بیرون آمدن از آن فقط برد می خواهد.


گل ها :



رضا عنایتی از تیم صبا در این دیدار ۲ گل زد.


رضا خالقی فر نیز از تیم سورینت یک گل زد .



فولاد خوزستان ۴ - ۱ سایپا

بدون شک فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ است.تیمی که در کمال آرامش بهترین نتیجه ها را می گیرد و بی ادعا صدرنشین است.


فولاد برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و سایپا نیز پس از پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد

گل ها :

بختیار رحمانی ، اسماعیل شریفات ، سروش رفیعی ، لوسیانوپریرا ( پنالتی در دقیقه ۴۵ ) از تیم فولاد


سجاد شهباز زاده از تیم سایپا



سپاهان۲- ۰ پرسپولیس/ سرخپوشان دقیقه چهار ۱۰ نفره شدند


شاید بتوان مهمترین دیدار هفته دهم را جدال طلایی پوشان اصفهان با شاگردان دایی دانست.دیداری که همیشه با حساسیت های زیادی همراه بوده است و البته حواشی کمی نیز نداشته است.سپاهان که به تازگی با جدایی مدیرعامل خود همراه است.


حاشیه دیدار



ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان / کفشگری به جای حقیقی


جلسه فنی و توجیهی بازی مقابل سپاهان عصر در هتل کوثر برگزار شد و بر اساس تصمیم سرمربی تیم میلاد غریبی و عباس زاده در لیست ۱۸ نفره بازی با سپاهان قرار نگرفته و از جایگاه ویژه این بازی را تماشا خواهند کرد.

علی دایی در جلسه فنی و توجیهی عصر امروز ترکیب ۱۱ نفره سیستم و تاکتیک های هجومی و دفاعی تیم را برای دیدار مقابل سپاهان اعلام کرد که بر این اساس مهرداد کفشگری به جای رضا حقیقی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان می رود.

نیلسون ، بنگر ، سیدجلال حسینی ، میثم حسینی ، ماهینی ، دهنوی ، کفشگری ، خلعتبری ، صادقیان ، عالیشاه و سیدصالحی ۱۱ بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی قرار گرفته و از دقایقی پیش برای گرم کردن وارد زمین چمن ورزشگاه فولادشهر شدند.

هواداران پرسپولیس نیز پشت نیمکت تیم استقرار یافته اند. همچنین تعدادی از هواداران پرسپولیس در تپه ای که کنار ورزشگاه است نشسته و بازی را از آنجا تماشا می کنند.


ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، احسان حاج‌صفی( از دقیقه۷۳ امین جهان‌عالیان)، امید ابراهیمی، محمدعلی احمدی، حسین پاپی، اروین بولکو، محمد غلامی و جالوویچ .

هواداران سپاهان علیه محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس شعار سر دادند.



محمدرضا خلعتبری با کرانچار سرمربی سپاهان و بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.


محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان به شدت تشویق شد.


دو عروسک با لباس شیر که نماد باشگاه سپاهان است در بین تماشاگران این تیم حضور دارند.


بازار سیاه بلیت در بیرون از ورزشگاه وجود دارد.


بازی شروعی جنجالی داشت

بازی شروعی جنجالی داشت و محسن قهرمانی داور مسابقه در دقیقه چهار مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

حسینی روی مهاجم تیم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شده بود.

ضربه پنالتی را هادی عقیلی در دقیقه پنجم به گل تبدیل کرد که داور دستور تکرار ضربه را داد که عقیلی در مرتبه دوم هم پنالتی را گل کرد.

قهرمانی به امید ابراهیمی از سپاهان هم کارت زرد نشان داد.
پیش از این مسابقه پرسپولیس با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت و سپاهان ۱۵ امتیازی پنجم بود.




شروع ۱۰ نفره پرسپولیس در نیمه دوم


در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با وجود یک بازیکن کمتر تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و بازیکنان سپاهان نیز بازی را کنترل کردند و از موقعیت‌های گلزنی خود نتوانستند استفاده کنند.



در دقیقه ۷۵ بازی امین جهان‌عالیان در صحنه‌ای که بازیکنان پرسپولیس به خاطر بازی جوانمردانه بازی را رها کرده بودند توپ را برداشت و به سمت دروازه پرسپولیس رفت و در موقعیت تک به تک با نیلسون قرار گرفت که دروازه‌بان پرسپولیس این ضربه را مهار کرد اما پس از آن بازیکنان دو تیم بر سر این مسئله لحظاتی درگیر شدند.



این سومین باخت سرخپوشان تهرانی در این فصل است.


قهرمانی به امید ابراهیمی و محمد غلامی از سپاهان هم کارت زرد نشان داد.




درگیری بازیکنان به خاطر رعایت نشدن بازی جوانمردانه


بازیکنان دو تیم بر سر رعایت نشدن بازی جوانمردانه با یکدیگر درگیر شدند.


برترین های دیدار


پس از پایان دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با برتری ۲ بر صفر اصفهانی‌ها به پایان رسید، برترین‌های این دیدار مشخص شدند.

بدین ترتیب هادی عقیلی برترین بازیکن میدان لقب گرفت و عنوان برترین بازیکن اخلاق نیز به سید جلال حسینی رسید.

جدول رده بندی این هفته : http://hadidnews.com/vdcgtu9x.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما