تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
بذل و بخشش عابر‌بانک در دیدار با هدیه تهرانی

هدایتی به دنبال رد کردن فیلتر‌های اطلاعاتی

طی یک ماه گذشته هدایتی در فدراسیون‌های مختلف حاضر می‌شود و کیف‌های پر از اسکناس تقدیم مدیران می‌کند.
هدایتی به دنبال رد کردن فیلتر‌های اطلاعاتی



 طی یک ماه گذشته هدایتی مالک قبلی باشگاه استیل آذین و اسپانسر این روزهای باشگاه ملوان در فدراسیون‌های مختلف حاضر می‌شود و کیف‌های پر از اسکناس تقدیم مدیران این فدراسیون‌ها می‌کند.


به گزارش حدیدنیوز، هدایتی که همیشه نامش در تیتر پرونده‌های خاص مالی  دیده می‌شود از وضعیت مالی بد فدراسیون‌ها سو استفاده کرده و خود را یک خیر ورزش‌دوست معرفی می‌کند.!



اوایل شهریور ماه با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه خلعتبری اولین قدمش را در این راه برداشت. این اتفاق که با لابی رویانیان انجام شد نام این به اصطلاح خیر را سرتیتر روزنامه‌های ورزشی کرد. او در ادامه برنامه‌هایش با کمک به فدراسیون‌های ووشو و کشتی حسابی در ورزش کشور مطرح شده است.



بعد از کمک ۵۰ هزار دلاری به تیم کشتی و دادن یک چمدان دلار به رسول خادم برای رفتن به مسابقات جهانی،اخبار رسیده حاکی از دیدار این خیر نیکوکار با هدیه‌تهرانی است. تهرانی بازیگر مشهور سینمای ایران که قبلا هم کمک میلیونی از مشایی گرفته بود و خبر‌ساز شده بود این‌روزها نایب رییس کمیته تای چی چوان شده است.



او که احتمالا برای این فدراسیون مفید هم واقع می‌شود ظاهرا در ابتدای کار با محمدرضا هدایتی قرار گذاشته و حمایت‌مالی او را خواستار شده است.



اما اینکه این بذل و بخشش‌های هدایتی با چه هدفی انجام می‌شود سوالی است که مسئولان سازمان بازرسی باید به آن پاسخ بدهند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که عابر بانک ورزش کشور برای رد شدن از فیلتر‌های دولت جدید دوباره وارد بازار ورزش شده و حسابی هم ریخت‌و پاش می‌کند. او که قصد دارد به نوعیخود را سفید کند  با این‌کار خود را خیری دلسوز ورزش نشان می‌دهد. http://hadidnews.com/vdcjtme8.uqeixzsffu.html
منبع : تهران پرس
نام شما
آدرس ايميل شما