تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۵
اینکه چگونه حسین هدایتی به یکباره از ورزش دلسرد شد و می‌خواهد قید تیمداری را بزند از جمله مواردی است که بر ابهامات موجود درباره او می‌افزاید.
به گزارش حدیدنیوز، سراج ۲۴ نوشت: کمتر کسی است که نداند هدایتی به واسطه حضور در ورزش به شهرت رسید و همواره کارهایی از این دست برای مشهور شدن انجام می داد؛ کارهایی نظیر اهدای خوردو وسکه به قهرمانان و افراد مختلف.

با این حال او که تا روز گذشته قصد داشت هر روز بر تعداد تیم هایش بیفزاید، به یکباره اعلام کرد از ورزش می رود. او البته خودش به صورت مستقیم این مووضع را نگفت و مسئولان تیم های گهر و ملوان این مطلب را رسانه ای کردند. پس از این موضوع اخباری هم مبنی بر این که هدایتی استیل آذین را واگذار کرده منتشر شد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که هدایتی همواره علاقمند به مسائل ورزشی بوده و حال سوال این است که چرا او یک شبه به این نتیجه رسیده که تیمداری نکند و دلسرد شده است. عده ای اعتقاد دارند این موضوع بی ارتباط به اتفاقات و قضایای اخیر نیست.

چندی پیش محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور اعلام کرد هدایتی تحت تعقیب قضایی قرار دارد و این در شرایطی بود که این فرد آزادانه در فوتبال ایران به فعالیت هایش ادامه می داد. با این حال گفته می شود واگذاری تیم های او بی ارتباط به این موضوع نیست. البته در این مدت هم خبرهایی مبنی بر مشکلات مالی هدایتی و حتی ورشکستگی وی مطرح و گفته می شد او برای این که نشان دهد مشکلی ندارد می گوید قصد خرید تیم های دیگر(به عنوان مثال ماشین سازی تبریز) را دارد.

به هرحال شاید در روزهای آینده اتفاقات دیگری برای "حسین هدایتی دولابی" رقم بخورد؛ اتفاقاتی که شاید ارتباطی به فوتبال نداشته باشد.


********
به گزارش مشرق، صبح امروز فارس در خبری مبنی بر خداحافظی هدایتی از ورزش نوشت: مدیرعامل باشگاه گهر دورود از جدایی حسین هدایتی از ورزش خبر داد.

حسین آیت الله زاده در مورد شایعه جدایی حسین هدایتی از گهر دورود اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها علیه ایشان جو سازی کردند و مدام می‌گویند هدایتی این پول‌ها را از کجا آورده است. اگر او می‌رفت و باشگاه بیلیارد می‌زد و درآمد زایی داشت کسی به او ایرادی نمی‌گرفت اما اکنون که آمده است که برای فوتبال و جوانان هزینه می‌کند از او ایراد می‌گیرند.

وی ادامه داد: این برخوردها باعث دلسردی حسین هدایتی شد و او به من اعلام کرده است که می‌خواهد از فوتبال و ورزش جدا شود و دیگر نمی‌خواهد در ورزش حضور داشته باشد. این اتفاق باعث شده سرنوشت ۳ تیم فوتبال یعنی استیل آذین تهران، گهر دورود و ملوان انزلی در پرده‌ای از ابهام قرار بگیرد. با این شرایط شاید من هم از گهر بروم.

مدیر عامل باشگاه گهر تصریح کرد: در حالی که در آستانه دیدار حساس با استقلال هستیم انتشار این خبر به تیم و بازیکنان از لحاظ روحی لطمه می‌زند با این حال در تلاشیم نهادی مثل ایثارگران تهران متولی تیم گهر شود و در این باره در حل رایزنی با نماینده قوه قضائیه هستیم. http://hadidnews.com/vdchixnz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما