تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
این اعتراف کارشناس شبکه وهابی کلمه در جواب تمامی وهابیونی است که منکر حقایق هستند.
اهل سنت هم به زیارت امام رضا (ع) می رفتند+فیلم
به گزارش حدیدنیوز، این اعتراف کارشناس شبکه وهابی کلمه در جواب تمامی وهابیونی است که منکر حقایق هستند و زیارت ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین را ساخته شیعیان می دانند امری که مورد اتفاق تمامی مسلمانان است البته از غیر مسلمان نباید انتظار پذیرفتن آن را داشت چرا که زیارت با معرفت معصومین باعث نزدیکی به خدا است امری که وهابیت در جهت عکس آن تاسیس شده است. 


یکی از بارزترین و ملموس ترین راه های ارتباط با ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین، و رسیدن به قرب الی الله، زیارت ایشان است لذا وهابیت از بدو تاسیس برای دور کردن مسلمانان از ائمه سلام الله علیهم اجمعین بوجود آمد. چرا که دوری از ائمه سلام الله علیهم اجمعین، دوری از درک قرآن و در نتیجه دوری از اسلام را برای مسلمانان به همراه دارد.

اما از آنجا که ادله این گروه مسلمان نما آنقدر بی پایه و اساس است که خودشان سبب برملاء شدن این ادله می شوند.

اعتراف تازه یکی از کارشناسان شبکه وهابی کلمه نشان از پوچ بودن آسمان ریسمان به هم بافتن آنها دارد.

این اعتراف همزمان با برنامه زنده دیگر در یکی دیگر از شبکه های وهابی رخ داد. یکی از این کارشناسان درشبکه نور در مورد "زیارت" و دیگری در شبکه وهابی کلمه در مورد تاریخچه "کاروانسرای ملافیض" در مشهد، به ارائه برنامه می پرداختند.

یکی از بینندگان شبکه نور در تماسی به کارشناس برنامه یادآور می شود که:« اگر بروید و به تاریخ هم نگاه کنید می بینید که اهل سنت اینطور نبودند (که شما می گوئید به زیارت نمی رفتند) بلکه همیشه می آمدند و قبر ائمه را زیارت می کردند اصلا این حرف کارشناسانتان خیلی حرف بی مفهوم و غیر عقلی است.»
این بیننده در رد عقیده وهابیت این سوال را نیز مطرح کرد:« آیا اهل سنت تا حالا همه اشتباه می کردند و شما آمدید و حرف راست را متوجه شدید؟»

Flash version ۹,۰ or greater is required
You have no flash plugin installed

Click here to download latest version


پرسش بی پاسخ از وهابیت

اما کارشناس برنامه که برای این پرسش جوابی نداشت تماس گیرنده را متهم به بی اطلاعی از تاریخ کرد.

Flash version ۹,۰ or greater is required
You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

اتهام بی اطلاعی به بیننده

از آن سو همزمان با این برنامه در برنامه ای دیگر کارشناس شبکه وهابی کلمه خلاف صحبت کارشناس شبکه نور و صحبت های تماس گیرنده این شبکه را تائید کرد.

آقای ابراهیم احراری با بیان اینکه اهل سنت سال های سال به زیارت امام رضا علیه السلام در مشهد می رفتند، عنوان داشت:« مسجدی که بیش از صد سال قدمت این مسجد است در واقع این مسجد کاروانسرای بود که از طرف یکی از هموطنان ساکن در پاکستان تاسیس شد و از این کاروانسرا اهل سنت ایران آن وقت برای انجام کارهایشان به مشهد می آمدند و خیلی هم اعتقادشان بر این بود که به زیارت می رفتند و در صحن مسجد گوهر شاد ۵ وعده نماز جماعت داشتند و این مربوط به سال های سال بود و اهل سنت صدها سال در آنجا نماز جماعت برگزار می کردند.»

Flash version ۹,۰ or greater is required
You have no flash plugin installed

Click here to download latest version


اعتراف به زیارت امام رضا علیه السلام توسط اهل سنت

این اعتراف کارشناس شبکه وهابی کلمه در جواب تمامی وهابیونی است که منکر حقایق هستند و زیارت ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین را ساخته شیعیان می دانند امری که مورد اتفاق تمامی مسلمانان است و از غیر مسلمان نباید انتظار پذیرفتن آن را داشت چرا که زیارت با معرفت معصومین باعث نزدیکی و به خدا است امری که وهابیت در جهت عکس آن تاسیس شده است. http://hadidnews.com/vdcezx8w.jh8nei9bbj.html
منبع : جام
نام شما
آدرس ايميل شما