تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۳
اگر تخریب قبور آنطور که وهابیون مدعی هستند از بایسته های اسلام است چرا قبور همفکران و هم مسلکان وهابیون تخریب نمی شود؟
وهابیون: قبر پیامبر را خراب کنید! / فیلم + تصاویر

کاش یک شب شمع بودم در شب تار بقیع تا سحر می‌سوختم چون قلب زوار بقیع
کاش می‌شد مخفی از وهابیان سنگدل می‌نهادم نیمه شب صورت به دیوار بقیع 



در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری قبرستان بقیع به عنوان مهم ترین قبرستان جهان اسلام که چهار تن از ائمه معصومین علیهم السلام در آن مدفون هستند به دست وهابیون سلفی تخریب شد.


دلیل تخریب قبرستان بقیع
آنچه که امروز وهابیت به آن معتقد می باشد همان اندیشه هایی است که عبدالحلیم حرانی (ابن تیمیه) در قرن هفتم هجری در صدد ترویج آن بود ابن تیمیه می‌گفت: «احادیثی که از پیامبر درباره زیارت قبور رسیده تماما ضعیف بلکه جعلی است.»


محمدبن عبدالوهاب هم هنگام ظهور در قرن دوازدهم در حجاز، آنچه را ابن تیمیه به یادگار گذاشته بود را با شرح و بسط بیشتری تبیین و ترویج کرد و در نهایت وهابیت با پشتیبانی آل سعود فتوی به تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام را داد امری که تا آن روز توسط هیچ کدام از مذاهب مسلمین نه تنها رخ نداده بود بلکه احترام به قبور مسلمانان از مسلمات جمیع فرق و مذاهب اسلامی به شمار می رفت.


شبکه های وهابی هم در راستای پروژه اختلاف اندازی در جامعه مسلمین و نشان دادن چهره زشت و خشن از اسلام با حمایت از این اقدام، تخریب دیگر قبور مورد نظر شیعیان را در دستور کار خود قرار دادند.


این شبکه ها با تقریر حرف های ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب زیارت رفتن را شرک دانسته و تخریب قبور را واجب می شمارند.



«پیامبران برای تخریب قبور بعثت(مبعوث) شدند. فرقی نمی کند گنبد نبی یا ولی یا پیامبر باید تخریب شود. آیا باید گنبد پیامبر هم تخریب شود؟ بله البته ولی باید ببینیم نظر ولی امر مسلمین (ابن جبرین) چیست.؟»

برای دریافت فایل تصویری کلیک کنید

اینها سخنان مفتیان و کارشناسان وهابی است که حکم به تخریب قبور می دهند.



نکته قابل توجه این که در تمام مواردی که حکم و فتوی به تخریب قبور داده شده است فقط در برگیرنده گنبد و بارگاه پیامبر و اهل بیت ایشان صلوات الله علیهم اجمعین و نیز صحابه با وفای ایشان مورد نظر مفتی های وهابی است، چراکه قبور کسانی که در نزد وهابیت مورد احترام است مورد تعرض و اهانت قرار نمی گیرند و این نشان دهنده ماهیت نفاق وهابیون همانند تمام امور دیگر که ایشان مدعی هستند، می باشد.







بنظر شما آیا این نشان دهنده نفاق و دروغگویی وهابیون را ثابت نمی کند؟ http://hadidnews.com/vdcc4sqi.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
باسلام
کسانی که اهل منطق واستدلال وتفکرنیستند به هیچ صراطی مستقیم نخواهند شدوآخرالامرباعنایات ویژه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه به عذاب ویژه خدای بزرگ گرفتارخواهند شدانشاءالله
مگراینان درزمان حضورحضرت رسول وائمه طاهرین علیهم السلام چه گلی به سر این بزرگواران زدند؟
الان هم برفرض بخواهند قبرشان رانابود کنند مگرمیتوانند نام ویاد آنها راازبین ببرند؟
دعامیکنیم حضرت ولی عصرارواحنا فداه باظهوروحضورش گردنکشان بدعت آفرین وهابی وسایر فرقه های نوظهور رابه سزای اعمالشان برساند واین امری است حتمی